סולשיאר: "ראשפורד בדרך לעונה הכי טובה שלו במנצ'סטר יונייטד"

לקראת המשחק נגד ברייטון (שלישי, 22:05 בספורט1), המנג'ר פרגן לחלוץ: "הוא נראה טוב וחד, בטוח שהוא יבקיע בקרוב". פרננדש צפוי ל המשיך בהרכב למרות 120 הדקות בגביע

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד נעצרה בעקבות מגפת הקורונה כשהיא במומנטום שיא במרץ האחרון, אחרי 0:2 בדרבי על מנצ'סטר סיטי ו-0:5 באוסטריה על לאסק לינץ בדרך לשלב רבע גמר הליגה האירופית. אחרי כשלושה חודשי פגרה, היא אחת הקבוצות שממנה יש הכי הרבה ציפיות, גם בשל העובדה שהיא עוד מתחרה על מקום בליגת האלופות ובעיקר בשל חזרתו של פול פוגבה מפציעה ארוכה ושיתוף הפעולה שלו במרכז השדה עם ברונו פרננדש.

יונייטד שבה מהפגרה עם 1:1 נגד טוטנהאם בלונדון, לאחר מכן הביסה 0:3 את שפילד יונייטד הודות לשלושער של אנתוני מרסיאל ובשבת האחרונה, בהרכב חסר לאור רוטציה מאוד רחבה שביצע אולה גונאר סולשיאר, נזקקה לשער של הבלם הארי מגוויר בדקה ה-118 כדי להכניע 1:2 את נוריץ' ולהעפיל לחצי גמר הגביע האנגלי.

סולשיאר למעשה ערך שמונה שינויים בהרכב במשחק בנוריץ' לעומת ה-0:3 על שפילד, כשהיחידים ששרדו ב-11 היו מגווייר, לוק שואו ופרננדש, אך לפי מסיבת העיתונאים הבוקר לקראת המשחק נגד ברייטון מחר (שלישי, 22:05 בספורט1) נראה כי השלושה ימשיכו בהרכב וישלמו כשעתיים על כר הדשא בשלושה ימים: "אנחנו מנהלים את הסגל וכל שחקן בצורה שונה. אתמול היה לנו אימון שחרור והתאוששות וגם היום יהיה אימון קל, אז אין לנו בעיות ואנחנו מתכוננים למשחק", סיפר המנג'ר.

סולשיאר גם החמיא למרקוס ראשפורד, שחקן נוסף ששב מפציעה ארוכה: "אני חושב שהוא נראה טוב, מאוד חד. נכון שנגד שפילד הוא החמיץ מצב או שניים, אבל הוא יצר את השערים ובזה אנחנו מתמקדים. הוא בדרך לעונה הכי טובה שלו במנצ'סטר יונייטד. אני מצפה לדקות הבאות שלו והוא בטוח יבקיע בקרוב".

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Martin Rickett/Pool via Getty Images

יונייטד כרגע מדורגת במקום השישי, מפגרת בשלוש נקודות אחרי וולבס החמישית שכבר שיחקה בשבת וניצחון ישיב אותה למקום החמישי ויצמק את הפער מצ'לסי הרביעית לשתי נקודות בלבד. על כך אמר המנג'ר: "יש קבוצות רבות שנאבקות על כניסה לטופ-4 – צ'לסי, לסטר, אנחנו, וולבס עושה עבודה יפה, גם טוטנהאם, ארסנל ושפילד רוצות להיות חלק ולאתגר את כולנו".

מנגד, אם אמרנו שמנצ'סטר יונייטד היא אחת הקבוצות עם הכי הרבה ציפיות, ברייטון הייתה בדיוק להיפך – אבל היא ללא ספק אחת המפתיעות ביותר. היא הדהימה 1:2 את ארסנל ולאחר מכן חזרה מלסטר עם 0:0 מאוד מכובד מבחינתה (וניל מופאיי החמיץ פנדל), תוצאות בזכותן היא הגדילה את הפער מהקו האדום לכדי שש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי