ג'ו הארט: "לא מצפה להגיע לריאל מדריד, רק שמישהו יאמין בי"

השוער האנגלי שסיים את חוזהו בברנלי, סיפר ב-BBC כי הוא מחכה בכיליון עיניים לתחנה הבאה: "העובדה שישבתי 18 חודשים על הספסל לא אמורה לשבור אותי, אני יודע מה אני שווה ויש הרבה מועדונים שאוכל לתרום להם"

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)

ג'ו הארט כבר מזמן לא אותו שוער שהיה בתחילת העשור במדי מנצ'סטר סיטי ובנבחרת אנגליה, אבל כיום, בגיל 33, נקלע למצב אליו הגיע לראשונה – להיות ללא קבוצה בתחילת חודש יולי. בשתי העונות האחרונות שיחק הארט בשורות ברנלי ואף שותף במחצית ממשחקיה ב-2019, אמנם העונה כבר הפך לשחקן ספסל קבוע ושותף רק בגביעים. עם כל זאת, השוער הוותיק עדיין נחוש כי יש לו מה להציע במועדון חדש.

"העובדה שנאלצתי לשבת על הספסל במשך 18 חודשים בפרמיירליג, לא אמורה לרסק אותי". אמר הארט ב-BBC. "אני יודע מה אני שווה, שיחקתי בליגות הנמוכות וניסיתי להגיע לקבוצה הראשונה של שרובסברי. למדתי שצריך לשמור על דברים בפרופורציה".

"אפשר לומר עלייך הכל בכדורגל, לכן אתה צריך להיות חזק, לדעת לבקר את עצמך, לנתח את המהלכים שלך ולהרגיש בנוח עם זאת. אולי אנשים מאמינים שבזמן שלא שיחקתי נכנסתי לבהלה, אבל עבורי זו הייתה הזדמנות טובה להביט קדימה".

"יחסית לעמדה שלי אני עדיין צעיר, ומבחינה מנטלית אני מרגש אפילו צעיר יותר. אין לי שום אשליות שריאל מדריד תפתח בפניי את הדלת, תוציא את טיבו קורטואה ותכניס אותי פנימה, אבל יש עוד הרבה מועדונים שאני יכול לשחק בהם. אני רק צריך למישהו שיאמין בי ואני אתן לו בחזרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי