גווארדיולה: "סאנה? הוא אדון לעצמו, מאחלים לו בהצלחה"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי על עזיבת הגרמני: "הייתי שמח שיישאר, אך הוא האמין שיהיה טוב יותר שם". לקראת המפגש עם ליברפול בחמישי (22:15 בספורט1): "בספורט תמיד יש מה להוכיח. קלופ? מעריץ אותו"

(גודל טקסט)

אחרי שנתיים בהן החזיקה בתואר, מנצ'סטר סיטי תעלה מחר (חמישי) לכר הדשא כשאליפות הפרמיירליג כבר לא בידיה ותארח את האלופה הנכנסת ליברפול באצטדיון איתיחאד (22:15, שידור ישיר בספורט1). התכולים יעשו מסדר כבוד לקבוצה של יורגן קלופ, שזכתה לראשונה אחרי 30 שנה בעקבות ההפסד של הסיטיזנס 2:1 לצ'לסי, שהיה השמיני של פפ גווארדיולה ושחקניו בליגה בעונה הנוכחית, שווה לשיא שלישי בקריירה של המנג'ר הקטלוני.

ליברפול נמצאת בדרך הבטוחה לשבור את שני השיאים שקבעה סיטי בעונת 2017/18, אז השיגה 32 ניצחונות (כמות שהשוותה אשתקד) וסיימה עם 100 נקודות, כך שעל אף שהאלופה היוצאת עברה להתרכז בגביע ובליגת האלופות בהם עדיין יש לה סיכוי לזכות, היא בהחלט תשמח להצר את צעדיהם של המייטי רדס בדרך לשיאים חדשים. כמובן שהמשימה תהיה קשה במיוחד, שכן המרסיסייד שמטו נקודות בשלושה משחקים בלבד העונה ואיבדו שתי נקודות בלבד בעשרה מפגשים נגד קבוצות מהשביעייה הראשונה בטבלה, בעוד שבעה משמונת ההפסדים של מנצ'סטר סיטי העונה הגיעו נגד יריבות מהטופ 7.

לא מעט שחקנים שפתחו במשחק הניצחון 0:2 על ניוקאסל ברבע גמר הגביע עשויים לקבל מנוחה, ביניהם קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, דויד סילבה, גבריאל ז'סוס וריאד מחרז. מנגד, אדרסון צפוי לחזור לשער ורודרי, ברנרדו סילבה ופיל פודן עשויים לקבל את הקרדיט ב-11. פרננדיניו המושעה ייעדר, כמו גם סרחיו אגוארו ואריק גרסיה הפצועים.

שחקני מנצ'סטר סיטי
יעשו מסדר כבוד לליברפול | MARTIN RICKETT/POOL/AFP via Getty Images

במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, גווארדיולה נשאל האם קבוצתו מגיעה במטרה להוכיח והשיב: "בספורט אתה צריך להוכיח בכל פעם. אנחנו מרוצים ממה שהשגנו, אבל זה אף פעם לא מספיק. מה שהיה היה, ההצגה חייבת להימשך. הזיכרונות טובים, אך איני מסכים עם מי שאומר שאין לי מה להוכיח, כי תמיד יש".

יותר קשה לשמור על התואר מאשר לזכות בו: "אם הגישה שלך נכונה, זה לא בהכרח יותר קשה. אבל כמובן שהיריבות רוצות להראות שהן גם טובות. נגרום לליברפול להרגיש את זה בעונה הבאה וננסה להילחם איתם בפרמיירליג".

היריבות עם קלופ: "הוא קודם כל בן אדם. אני לא מכיר אותו עד כדי כך טוב, אבל אני מעריץ אותו ואת הדרך שהקבוצה שלו משחקת כדורגל. הוא רוצה לנצח וגם אני, אך כשהמשחק נגמר, הכל כרגיל. הוא קולגה שלי וכמובן שאני רוצה להיות ביחסים טובים עם כל המאמנים. אנחנו לא בקשר יומיומי אבל בגלל כמות מסיבות העיתונאים שאנחנו עושים בכל שבוע, חשוב שנשמור על התדמית למען המועדונים שלנו".

ההתמקדות בגביע: "יש לנו הרבה משחקים. אנחנו רוצים לתת הופעה טובה מחר, להשיג תוצאה טובה וכך גם נגד סאות'המפטון, כדי להגיע בכושר הטוב ביותר לחצי הגמר נגד ארסנל. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא לשחק טוב בפרמיירליג".

לסיום, המנג'ר התייחס לעזיבתו של לירוי סאנה לבאיירן מינכן: "יש עוד כמה דברים קטנים לסגור, אבל נראה שהוא בדרך למינכן. אנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר ומודים לו על השנים ביחד. הוא יתחיל פרק חדש במועדון פנטסטי. הוא רצה לעזוב, כל אחד אדון לעצמו והוא החליט להמשיך הלאה. הייתי שמח אם הוא היה נשאר, אך הוא האמין שהוא יהיה טוב יותר ושמח יותר שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי