"המשחק הכי טוב מאז החזרה", למפארד: "צ'לסי הייתה חייבת לנצח"

בתקשורת האנגלית לא נרגעים מהדרבי הלונדוני בו ווסטהאם היממה את הבלוז: "בכל לילה אחר כנראה הגג של האצטדיון היה יוצא מהמקום". המנג'ר: "המשחק הזה מטריד אותנו כמועדון". מנצ'סטר יונייטד תעקוף?

קבוצות: צ'לסי ווסטהאם
(גודל טקסט)

אם היה ספק, עכשיו כבר אין. טוב שהליגה האנגלית חזרה מפגרת הקורונה הלא רצויה, כי אתמול (רביעי) נערך המשחק הטוב ביותר מאז הקבוצות שבו לדשא. ווסטהאם, המסובכת בתחתית, אירחה את צ'לסי, שהייתה יכול לעלות למקום השלישי, והכל התנקז לדרבי לונדוני מבריק בו הפטישים ניצחו 2:3 את הבלוז.

וויליאן היה אתמול ביום נהדר אבל כנראה שהוא היחיד שיכל לקבל מילה טובה מפרנק למפארד, שהפסיד בפעם השנייה למועדון בו גדל בעונתו הראשונה כמאמן בליגה הטובה בעולם. כאמור, הברזילאי של צ'לסי היה שם בשביל הקבוצה שלו וקבע 2:2 אדיר בכדור חופשי מרהיב, אבל אז הגיעה הדקה ה-89 ובה אנדריי ירמולנקו המחליף נכנס לפעולה וכבש את שער הניצחון הדרמטי.

בתקשורת האנגלית שיבחו את המשחק: "ללא ספק, המשחק הכי טוב מאז שהכדורגל חזר. סיום מדהים לעוד דרבי לונדוני מבריק עם שער ניצחון בדקה ה-89. בכל לילה אחר כנראה הגג של האצטדיון היה יוצא מהמקום מרוב שמחה, אבל נפש אחת אפילו של אוהד לא הייתה ביציעים כדי ליהנות ממה שווסטהאם עשתה".

למפארד | Michael Regan/Getty Images

ב"מירור" נכתב: "הניצחון הזה כנראה ייקח את הפטישים למקום בטוח יותר ויעזור להם במאבק נגד הירידה לקו האדום. זה היה יום מבוזבז עבור צ'לסי שהייתה יכולה לעלות למקום השלישי. אין פלא שלמפארד היה נראה לא מרוצה מהחזרה שלו כמאמן לביתה של הקבוצה בה הוא גדל, בו מכונת הבועות עבדה שעות נוספות בשביל חגיגת הדרמה המאוחרת".

ומה היה ללמפארד עצמו להגיד? "לא הייתי אומר שכל העונה שלנו כזו, אבל בהחלט היו הרבה רגעים כאלו". אמר המנג'ר בהקשר לחולית ההגנה שלו שנעלמה בדקה המכריעה. "המשחק הזה מטריד אותנו כמועדון בגלל שבאמת רצינו לנצח ולעלות למקום השלישי. אני לא חושב שיש טעם להיות עם הפנים למטה כי אין מה לעשות. זה כדורגל. היינו צריכים לנצח הלילה, זו האמת".

כעת, שהיא בפיגור של נקודה מלסטר ברביעייה הראשונה, המנצחת הגדולה של הערב הזה היא מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים כבר קיזזו את הפער לשתי נקודות בלבד, ונראה כי הם עשויים לעקוף את צ'לסי ב"טופ-4", כשביולי שתי הקבוצות ייפגשו בחצי גמר הגביע האנגלי.

תומאס שוצ'ק, אנטוניו רודיגר | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי