ניצחון שלישי רצוף לארסנל, שגברה 0:2 על וולבס

בוקאיו סאקה ואלכסנדר לקאזט העניקו לתותחנים נקודות יקרות והנחיתו מכה כואבת על שאיפות ההעפלה לליגת האלופות של הזאבים, שהפסידה לראשונה מזה שמונה מחזורים

קבוצות: ארסנל וולבס
(גודל טקסט)

הדברים לא נראו טוב עבור ארסנל כשהכדורגל האנגלי התחדש לפני כשלושה שבועות, אך מאז התותחנים במגמת עלייה והערב (שבת) הם רשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות, 0:2 על וולבס, שהשאיפות שלה לסיים את עונת הפרמיירליג עם כרטיס לאירופה ספגו מכה רצינית. ארסנל עלתה לפחות זמנית למקום השביעי, אולם שפילד עשויה לעקוף אותה בחזרה אם תנצח מחר את ברנלי בחוץ (שידור ישיר בספורט1 החל מ-13:50). הזאבים אמנם נותרו במקום השישי, אך מנצ'סטר יונייטד פתחה פער של שלוש נקודות בזכות הניצחון שלה 2:5 על בורנמות'.

אחרי שזכה להארכת חוזה במהלך השבוע החולף, בוקאיו סאקה בן ה-18 חזר להרכב ארסנל וגמל למיקל ארטטה עם שער שהעלה את קבוצתו ליתרון. מסירת הרוחב של קיירן טירני פגעה בשחקן הגנה יריב והגיעה לרגליו של החלוץ הצעיר, ששם את זה ברשת בדקה ה-43. ארבע דקות לסיום, אלכסנדר לקאזט שעלה זמן קצר לפני כן מהספסל, הקדים את קונור קודי לכדור, בעט פנימה וחתם את תוצאת המשחק.

הלונדונים, שרחוקים שש נקודות מהמקום החמישי המוביל לליגה האירופית כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה, יארחו במחזור הבא את לסטר – שגם היא נאבקת על הבטחת מקומה בליגת האלופות (שלישי, 22:05 בספורט1). וולבס, שנוצחה הערב לראשונה מזה שמונה מחזורים, תתארח אצל קבוצה נוספת שנלחמת על העפלה לאירופה (רביעי ב-20:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי