לא מוותרת על הצ'מפיונס: צ'לסי הביסה 0:3 את ווטפורד

הבלוז התאוששו מההפסד לווסטהאם וחזרו למקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. ז'ירו כבש עם סיומת מצוינת (28), וויליאן הוסיף בפנדל (43), בארקלי חתם (90+2)

(גודל טקסט)

התקופה המצוינת של מנצ'סטר יונייטד מכניסה את צ'לסי ללחץ במאבק על המקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות. הניצחון של השדים האדומים מוקדם יותר היום (שבת) העלה אותם למקום הרביעי על חשבון הקבוצה של פרנק למפארד באופן זמני, אך הבלוז ידעו לעמוד בלחץ, גברו 0:3 על ווטפורד במסגרת המחזור ה-33 של הפרמיירליג וחזרו לטופ ארבע.

צ'לסי עלתה במדים איתם תשחק בעונה הבאה וידעה להתאושש מההפסד הדרמטי במחזור האחרון, 3:2 לווסטהאם. בדקה ה-28 היא עלתה ליתרון בזכות סיומת פשוט מצוינת של אוליבייה ז'ירו מתוך הרחבה אחרי בישול של רוס בארקלי.

בדקה ה-43 כריסטיאן פוליסיק חדר לרחבת ווטפורד וסחט פנדל כשהוכשל על ידי אטיין קאפו. וויליאן ניגש לבעוט את כדור העונשין מ-11 מטרים ובכדור מדויק וחזק לפינה הימנית הכניע את השוער בן פוסטר וקבע 0:2. הברזילאי מסיים את חוזהו בסיום העונה ועתידו בצ'לסי לא ברור.

אוליבייה ז'ירו | Glyn Kirk/Pool via Getty Images

את תוצאת המשחק חתם רוס בארקלי, שתי דקות בתוך תוספת הזמן של סיום המשחק. ססאר אספיליקווטה העביר כדור רוחב שטוח מהאגף השמאלי אל תוך הרחבה לקשר, שעצר את הכדור ושלח בעיטה נהדרת ברגל שמאל אל הרשת.

כעת, הפער של הכחולים מיונייטד החמישית עומד על שתי נקודות ומחכה להם מאבק צמוד על הכרטיס לצ'מפיונס ליג בעונה הבאה. עם זאת, ייתכן שגם המקום החמישי יוביל העונה לליגת האלופות, זאת במידה שהערעור של מנצ'סטר סיטי על עונש ההרחקה לשנתיים מהמפעל היוקרתי לא יתקבל.

שחקני צ'לסי חוגגים | Mike Hewitt/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי