גרינווד עקף את כריסטיאנו, סולשיאר הודה: "הביטחון בשמיים"

אחרי עוד תצוגה מרהיבה בדמות 2:5 על בורנמות', השדים האדומים באופוריה מהחלוץ בן ה-18: "אולי החלוץ עם הסיומת הכי טובה שאימנתי". וגם: ציון הדרך של מרסיאל

(גודל טקסט)

אחרי קונצרט נוסף של מנצ'סטר יונייטד, כבר מעכשיו ניתן לחוש בציפיות הגבוהות שהולכות ונבנות לעונה הבאה. החבורה של אולה גונאר סולשיאר לא קפאה אתמול על אף פיגור מוקדם והפכה ל-2:5 מוחץ על בורנמות' בזכות עוד קונצרט של ברונו פרננדש ושלישיית ההתקפה המלהיבה – מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל ומייסון גרינווד הצעיר שפורע שטרות בזה אחר זה.

זה לא רק שהשדים האדומים כבשו חמישה שערים בקלות יתרה, אלא ששיתוף הפעולה בין כל שחקני ההתקפה היה יוצא דופן ולראיה שלהוציא את פול פוגבה, ארבעתם כבשו – גרינווד הצעיר שוב זכה לקרדיט בהרכב וסיים עם צמד, ראשפורד הבקיע לראשונה מאז "פגרת הקורונה" מהנקודה הלבנה, פרננדש דייק בכדור חופשי ומרסיאל ירה לחיבורים, סיים עם שער מרהיב והפך לשחקן הראשון אי פעם של מנצ'סטר יונייטד שהבקיע בכל חודשי השנה (אוגוסט עד יולי).

מנצ'סטר יונייטד אמנם שבה למקום החמישי בעקבות ניצחונה של צ'לסי על ווטפורד, אבל היא במרחק של שתי נקודות מהבלוז וחמשת המחזורים הבאים בהחלט יהוו קרב של ממש על הכרטיס היוקרתי לליגת האלופות – בוודאי אחרי שהקבוצה השלימה 16 משחקים רצופים ללא הפסד, בהם היא סופרת 11 רשתות נקיות וסך הכל 43 שערים.

אנתוני מרסיאל, ברונו פרננדש
אנתוני מרסיאל, ברונו פרננדש | DAVE THOMPSON/POOL/AFP via Getty Images

סולשיאר, למרות חצי השנה האחרונה והשיפור הניכר במשחקים האחרונים הודות לשיתוף הפעולה של פול פוגבה ופרננדש במרכז השדה, ניסה ולא כל כך הצליח לצנן את ההתלהבות: "לפנינו עוד משחקים גדולים ונצטרך להשיג ניצחונות גדולים כי הפרש השערים שלנו לא מזהיר. הביטחון בשמיים בזכות התוצאות האחרונות, אני מאוד נהניתי מהמשחקים האחרונים ואם להיות כן אז זה בריא לקבוצה".

המנג'ר גם החמיא לשלישיית ההתקפה שלו שנמצאת בשיאה: "יש לנו שחקנים שיוצרים להם מצבים, אבל הם כל כך מהירים וכישרוניים, הם גם חברים טובים שממשיכים לאתגר זה את זה. זה כל כך חבל שהאוהדים שלנו לא נמצאים כאן איתנו. לגבי מייסון (גרינווד), הוא אחד החלוצים עם הסיומת הכי טובה שעבדתי איתם, אולי הטוב מכולם. הוא כל כך רגוע ויודע היכן לשים את הכדור. אני ממש לא מודאג מכיבוש שערים בקבוצה".

מייסון גרינווד
מייסון גרינווד | Peter Powell/Pool via Getty Images

גרינווד בן ה-18 הגיע אתמול ל-15 שערים העונה בכל המסגרות וזה יותר מכפול ממה שהשיג כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שישה שערים בעונת הבכורה שלו בקבוצה ב-2003/04 כשהיה בן 18, והוא גם רחוק שני שערים מווין רוני שהגיע ל-17 שערים בעונה לאחר מכן. גם מרסיאל וראשפורד יכולים לרשום ציון דרך, כי הם עברו את רף 20 השערים בעונה בכל המסגרות לראשונה בקריירה שלהם.

סולשיאר אישר שהבלם ויקטור לינדלוף, שהוחלף במחצית, סובל מכאבי גב וייבדק ביממה הקרובה. ומבלם לבלם – שחקן העבר שכל כך מזוהה עם הקבוצה ומי שמשמש כיום כאחד הפרשנים המובילים בממלכה, ריו פרדיננד, אמר אמש לקראת העונה הבאה: "אני חושב שעדיין חסרים להם שלושה שחקני הרכב – הם צריכים בלם לצד הארי מגווייר, עוד קשר פיזי שייצור דומיננטיות ואולי עוד שחקן התקפה כדי שתהיה תחרות בשלישייה הקדמית".

גם אדי האו, מנג'ר "הדובדבנים" שנותר מתחת לקו האדום, הודה אחרי המשחק: "מנצ'סטר יונייטד זו קבוצה אחרת ממה שפגשנו בתחילת העונה. הם כל כך יצירתיים במרכז השדה עם פרננדש עכשיו".

פול פוגבה, ברונו פרננדש
פול פוגבה, ברונו פרננדש | Peter Powell/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי