סאקה עשה היסטוריה, ארטטה: "אחד הניצחונות הגדולים שלנו"

הקשר הפך לשחקן השני הכי צעיר שכובש לזכות ארסנל בליגה: "מילים לא יכולות לתאר את מה שאני מרגיש". התותחנים שמרו על שער נקי בשלושה משחקי ליגה רצופים לראשונה מנובמבר 2017. המאמן מרוצה: "עשינו מאמץ אדיר"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל שמרה על חלום ליגת האלופות בחיים אחרי שניצחה אתמול (שבת) 0:2 את וולבס בחוץ, במה שהיה הניצחון השלישי ברציפות שלה, ולראשונה מאז נובמבר 2017 שמרה על שער נקי בשלושה משחקי ליגה רצופים. זו הייתה הדרך הטובה ביותר עבורה להתכונן לשלושה משחקים אימתניים – משחק בית נגד לסטר ביום שלישי, הדרבי נגד טוטנהאם בחוץ בעוד כשבוע וכעבור שלושה ימים תצפה לה ליברפול. ארסנל לא ניצחה בחוץ יריבה שמדורגת מעליה מאז ספטמבר 2015, אז פירקה 2:5 את לסטר.

המרתון של ארסנל: לסטר (ב), טוטנהאם (ח) וליברפול (ב) תוך שמונה ימים

זה היה סיום מושלם לשבוע הגדול של בוקאיו סאקה שחתם על חוזה ארוך טווח במועדון ואז כבש שער בכורה בפרמיירליג במדי ארסנל. סאקה הבקיע בגיל 18 ו-303 ימים, והוא השחקן השני הכי צעיר בהיסטוריה של התותחנים שהצליח להבקיע – רק אוקסלנד צ'מברליין היה צעיר ממנו כשכבש בפברואר 2012 נגד בלקבורן בגיל 18 ו-173 ימים.

בתקשורת שיבחו. "בזמן שניקולא פפה פספס את המשחק בשל סיבות אישיות, סאקה המשיך להפגין ניצוצות בכנף ימין וכבש שער גדול", פרגנו ב"דיילי מייל". "ארסנל נתנה מכה גדולה לתקוות של המארחת לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. היא עדיין לא ויתרה על כך בעצמה", נכתב ב-"BBC ספורט".

מיקל ארטטה. ניצחון חשוב | MICHAEL STEELE/POOL/AFP via Getty Images

"מילים אינן יכולות לתאר את מה שאני מרגיש וכמה אני ומשפחתי שמחים", אמר סאקה. "אני שמח להמשיך במועדון שאני כל כך אוהב ולכבוש את השער הראשון שלי שהיה חשוב לניצחון, אני מרגיש שאני על הירח. כמובן שעליי להשתפר ולהתפתח. אני אסיר תודה לבוס שגילה אותי והאמין בי, אתן את הכל בכל עמדה בה אשחק". עוד הוסיף: "אנחנו מתכוננים לכל משחק בשיא הרצינות, כל נקודה חשובה. אנחנו מנסים תמיד לנצח. אנחנו יודעים מה זה אומר מבחינת הטבלה".

ארטטה היה מרוצה: "זה היה ניצחון מאסיבי, אחד הטובים ביותר שלנו לאור לוח הזמנים. היו לנו יומיים וחצי להתכונן ולהם שבוע ובכל זאת עשינו את זה. שיחקנו שני משחקים בפרק הזמן שהם נחו. וולבס קבוצה מסודרת ומאורגנת ומאוד קשה לנצח כאן. היינו צריכים שכולם ישחקו עם מחוייבות וריכוז. ידענו לסבול יחד ואני מקווה שעשינו התקדמות. אין לנו מקום לטעויות. אנחנו רוצים לנצח את לסטר ולראות מה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי