מוריניו על העימות הפיזי בין סון ללוריס: "הייתי ממש מרוצה"

מאמן טוטנהאם רשם נקודת ציון אדירה ולא גינה את הדחיפות בין שחקניו במהלך ה-0:1 על אברטון: "ביקשתי מהם לדרוש יותר אחד מהשני". השוער: "זה חלק מהכדורגל"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם בעונה מאוד לא יציבה. אתמול (שני) היא התאוששה מההפסד 3:1 לשפילד יונייטד במחזור הקודם והצליחה לגבור 0:1 על אברטון, אך סיפור אחר לגמרי גנב את ההצגה.

בירידה למחצית, הקפטן והשוער הוגו לוריס רץ לעברו של יונג מין סון והחל לתקוף אותו מילולית ולהתעמת איתו פיזית. הדרום קוריאני לא נותר חייב והגיב, אך ריצה מהירה של ג'ובאני לו סלסו ושחקנים נוספים כדי להפריד מנעה עימות חריג ומכוער הרבה יותר.

צפו בתקרית בין לוריס לסון

גם ככה זה היה נראה רע מאוד. אבל לא כך חושב מאמן התרנגולים, ז'וזה מוריניו. "זה היה יפה", אמר הפורטוגלי. "כנראה שזה קרה כתוצאה מהשיחות שלנו. אם רוצים להאשים מישהו בזה, תאשימו אותי".

"הייתי ביקורתי עם השחקנים שלי כי לדעתי הם לא מספיק ביקורתיים עם עצמם ואחד עם השני. ביקשתי מהם לדרוש יותר אחד מהשני ולהלחיץ אחד את השני. זו הייתה סיטואציה שבה אדם נפלא כמו סון מקבל על הראש מהקפטן שלו שחשב לעצמו 'אתה צריך לעשות יותר'", הוסיף מוריניו.

"היו כמה מילים לא יפות. אני לא יודע אם הייתה דחיפה בלבד או יותר מזה, אבל זה משהו שעוזר לקבוצה להתבגר. הייתי ממש מרוצה", סיכם המאמן. אגב, מוריניו הפך אתמול למאמן החמישי בלבד שמגיע ל-200 ניצחונות פרמיירליג, כשהיחיד שעשה זאת בפחות משחקים היה סר אלכס פרגוסון.

ז'וזה מוריניו | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

גם לוריס עצמו התייחס לתקרית ואמר: "זה שייך לחדר ההלבשה. יש הרבה כבוד בין כל השחקנים. מה שקרה ביני לבין סון זה משהו שהוא חלק מהכדורגל לפעמים, אבל אין בינינו שום בעיה בכלל", הצהיר שוער נבחרת צרפת.

"אפשר היה לראות בסוף המשחק שאנחנו יותר משמחים להיות חלק מהקבוצה, להיות ביחד בקבוצה ולקחת שלוש נקודות", הוסיף הקפטן. "לוותר על מצב שש שניות לפני סוף המחצית כי אנחנו לא עושים לחץ כמו שצריך, זה הרגיז אותי, אבל שוב – זה חלק מהכדורגל ואין בינינו שום בעיה. אנחנו ממשיכים הלאה".

יונג מין סון עם הוגו לוריס בסיום | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי