באנגליה תהו: דויד סילבה ראוי לפסל מחוץ לאיתיחאד?

בתקשורת המקומית התפעלו מהקוסם הספרדי, שכיכב ב-0:5 על ניוקאסל וייפרד ממנצ'סטר סיטי אחרי עשור בסיום העונה. גווארדיולה: "אחד מאגדות המועדון"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המפתיע לסאות'המפטון, מנצ'סטר סיטי שבה אתמול (רביעי) למסלול הניצחונות עם 0:5 מוחץ על ניוקאסל והכוכב הראשי של ההצגה היה הקפטן דויד סילבה, שסיפק שער ושני בישולים באחד ממשחקיו האחרונים בקבוצה, אותה יעזוב בסיום העונה. סילבה הוביל את התכולים בנגיעות בכדור, במסירות בכלל ובחצי המגרש של היריבה בפרט, במאבקים, תיקולים ובעיטות לשער.

הקשר הספרדי, שהצטרף למנצ'סטר סיטי ב-2010, רשם אתמול את הבישול ה-121 שלו במועדון וגם הגיע ל-10 בישולים בכל אחת מ-10 העונות שלו בשורות הסיטיזנס. בנוסף, הוא הפך לשחקן הראשון בפרמיירליג שכובש ומבשל באותו משחק כשהוא בן 34 ומעלה, מאז שזלאטן איברהימוביץ' עשה זאת בגיל 35 באפריל 2017, במדי מנצ'סטר יונייטד.

לאחר הניצחון, המנג'ר פפ גווארדיולה נשאל האם סילבה, שזכה בארבע אליפויות, שני גביעים וחמישה גביעי ליגה, ראוי לפסל שלו מחוץ לאצטדיון איתיחאד: "אני לא יודע, היו במועדון הזה הרבה שחקנים בטופ העולמי כמו פבלו סבאלטה, ג'ו הארט, וינסנט קומפאני, סרחיו אגוארו וגם סילבה", השיב הקטלוני, "על שם שחקנים כאלה קוראים למגרשים ולרחובות. מה שהוא עשה זה בלתי ייאמן, פנטסטי. לא רק המשחק היום, אלא כל העשור האחרון. מה שאנחנו רוצים זה שהקהל יוכל לחזור לאיתיחאד לכבוד משחק הוקרה עבורו, בתור אחד מאגדות המועדון".

סילבה עדיין יכול להוסיף לרזומה האישי שלו תארים נוספים עם מנצ'סטר סיטי, שכן התכולים כבר העפילו לחצי גמר הגביע ובחודש הבא יגיעו לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות כשהם ביתרון 1:2 על ריאל מדריד, עליה גברו כזכור במפגש הראשון בין הקבוצות: "זה יהיה נחמד בשביל דויד ובשביל כולנו לזכות בליגת האלופות", אמר גווארדיולה.

לסיטי נותרו שני משחקים בפרמיירליג בכדי להתכונן לחצי הגמר נגד ארסנל, כשהראשון מביניהם ייערך כבר בשבת הקרובה ובו היא תתארח אצל ברייטון (21:50, שידור ישיר בספורט1).

יפרגנו לו בפסל? | Oli Scarff/Pool viaGetty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי