אלכסנדר-ארנולד: "עשינו היסטוריה, עכשיו רוצים לשבור את שיא הנקודות"

טרנט אלכסנדר-ארנולד
טרנט אלכסנדר-ארנולד | Alex Pantling/Getty Images

המחזור ה-35 של הפרמיירליג ייצא לדרך בשבת. מגן ליברפול מוכן לברנלי (16:50, ספורט1) וסימן מטרה. סיטי תפגוש את ברייטון (21:50, ספורט1), צ'לסי מול שפילד (19:20, ספורט1)

(גודל טקסט)

נכון, ליברפול כבר זכתה באליפות, אך הפרמיירליג תמיד מעניינת, בטח שהמאבק על הכרטיסים לליגת האלופות פתוח, וכך גם מאבק הירידה. המחזור ה-35 בליגה האנגלית ייצא מחר(שבת) לדרך עם חמישה משחקים מסקרנים. במוקד, ליברפול תפגוש את ברנלי, מנצ'סטר סיטי תתארח אצל ברייטון וצ'לסי תשחק מול שפילד יונייטד.

ליברפול – ברנלי (16:50, שידור ישיר בספורט1)

האלופה הטרייה השיגה במחזור הקודם את ניצחונה ה-30 העונה והפכה למהירה ביותר שמגיעה למספר כזה של ניצחונות – ב-34 מחזורים בלבד. כעת, נשאר לאדומים לשבור שיא נוסף בעונה האדירה שלהם – הם צריכים לנצח את כל שלושת המשחקים שנותרו להם כדי להגיע ל-101 נקודות ולצבור את כמות הנקודות הגבוהה ביותר אי פעם בפרמיירליג, אחרי שמנצ'סטר סיטי צברה 100 נקודות בעונת 2017/18. היריבה עדיין בתמונת הליגה האירופית ותנסה להשיג ניצחון סנסציוני.

הקפטן ג'ורדן הנדרסון לא ישוב לשחק העונה אחרי שנפצע במשחק הקודם. המאמן יורגן קלופ אישר שלמרות זאת הוא יהיה זה שיניף את גביע האליפות ושיבח את הכוכב המצרי, מוחמד סלאח: "המספרים שלו מטורפים. לא היינו מגיעים לאן שהגענו בלעדיהם. אלה מספרים שהם מצטיינים מבחינה עולמית, הוא כבש 100 שערים מאז שהגיע לכאן. זה מיוחד".

יורגן קלופ, מוחמד סלאח. "נהיה חייבים להביא את השחקנים במיטבם" | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

המגן הימני של ליברפול, טרנט אלכסדר-ארנולד, דיבר לקראת ההתמודדות על העובדה שקבוצתו הגיעה הכי מהר אי פעם ל-30 ניצחונות ליגה: "זה דבר היסטורי שמראה כמה טובים היינו במהלך העונה וכמה היינו עקביים. עבדנו קשה בשביל זה. אחרי הזכייה באליפות, המטרה העיקרית הפכה להיות שבירת שיא הנקודות. אנחנו רוצים שיזכרו אותנו כקבוצה היסטורית בפרמיירליג ואני בטוח שהעונה שעשינו לעולם לא תישכח".

ברייטון – מנצ'סטר סיטי (21:50, שידור ישיר בספורט1)

הסיטיזנס לא כל כך יציבים בשבועות האחרונים, אך מגיעים אחרי 0:5 ענק על ניוקאסל. כעת הם ינסו להבטיח סופית את המקום השני בטבלה להמשיך להצהיר כוונות לקראת העונה הבאה, כשסרחיו אגוארו הפצוע ימשיך להיעדר. השחפים, מנגד, עדיין לא הבטיחו סופית את הישארותם ויחפשו ניצחון סנסציוני.

המאמן פפ גווארדיולה דיבר לקראת המשחק והתייחס לביקורת על ה-VAR בתקופה האחרונה: "אני חושב שבעונה הבאה זה יפעל בצורה טובה יותר. זו רק העונה הראשונה שהמערכת פועלת".

פפ גווארדיולה | FRANK AUGSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

עומס המשחקים: "היו לנו כמה בעיות פיזיות אחרי שלושה משחקים בשבוע. זו הסיבה שאנחנו עושים רוטציה רחבה. אנחנו צריכים לשמור על עצמנו ולהגיע במצב הכי טוב שאפשר למשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד ולחצי גמר הגביע מול ארסנל".

כמו כן, גווארדיולה החמיא לברנרדו סילבה, שאיבד את מקומו בהרכב בתקופה האחרונה, וגם לריאד מחרז: "יש שחקנים שהם מאושרים רק כשהם משחקים וכשהם לא משחקים הם גורמים לך לראות כמה הם לא מאושרים ומתנהגים כמו ילדים קטנים. ברנרדו הוא לא כזה, הפוך לחלוטין. הוא אדם בוגר. מחרז? שחקן פנטסטי עם ביטחון עצמי מדהים. הוא תמיד יוצר משהו מיוחד. הוא עוזר לנו כשהוא משחק וגם כשהוא לא משחק".

ברנרדו סילבה
ברנרדו סילבה | Shaun Botterill/Getty Images

שפילד יונייטד – צ'לסי (19:20, שידור ישיר בספורט1)

עם חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים בליגה, צ'לסי תנסה להתקרב להבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה ולחבר ניצחון שלישי ברציפות. אנגולו קאנטה ימשיך להיעדר, אך מתאו קובאצ'יץ' יחזור לסגל. מול הבלוז של פרנק למפארד תעמוד יריבה לא פשוטה, שנמצאת במקום השביעי וחזק במאבק על הליגה האירופית.

למפארד נשאל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על לקיחת התפקיד בצ'לסי בתחילת העונה ושיתף: "זה היה אתגר גדול עבורי. תמיד ניסיתי להאמין בעצמי, ואם אתה רוצה לאמן בפרמיירליג אתה צריך להאמין בעצמך, אחרת מי יאמין בך? אם אתה לא תאמין בעצמך, אז השחקנים, האוהדים והמועדון לא יאמינו בך. למרות הכל, אני עדיין חושב שיכולנו לעשות יותר העונה, על אף שאני די מרוצה מהמקום שאנחנו נמצאים בו. חשוב מאוד שנסיים את העונה איפה שאנחנו נמצאים כרגע".

משחקים נוספים

נוריץ' – ווסטהאם (14:20, שידור ישיר בספורט1)
ווטפורד ניוקאסל (14:20, שידור ישיר משולב בספורט1)

למפארד | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי