צ'לסי מציגה את ההגנה הגרועה בעידן אברמוביץ', למפארד: "מודאג"

הבלוז ספגו 49 שערים, 33 מהם בחוץ - המספרים הגרועים ביותר מאז 1997. סונס העביר ביקורת על הגישה, המאמן הבהיר: "קיבלנו שיעור ואסור לשכוח אותו". באנגליה ביקרו: "אין מספיק איכות בחלק האחורי"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי של פרנק למפארד ממשיכה בחוסר היציבות שלה. אחרי ניצחון ענק על מנצ'סטר סיטי היא ספגה שלישייה מווסטהאם, וכשהגיבה עם שני ניצחונות רצופים הגיעה תבוסה גדולה 3:0 נגד שפילד יונייטד אתמול (שבת). הקבוצה החזיקה בכדור 76% מהזמן ובכל זאת הובסה בהפרש של שלושה שערים – זה לא קרה מאז החלו לבדוק את הנתונים ב-2003/04. בזמן שבלונדון בונים במרץ קבוצה התקפית לתפארת בעונה הבאה, נראה שההגנה זקוקה לחיזוק באופן דחוף.

עד עתה הבלוז ספגו 49 שערי חובה, 33 מהם בחוץ – הכי הרבה בעידן רומן אברמוביץ' ושיא שלילי מאז 1996/97. קפה אריזבלאגה ספג 42 שערים – דמיטרי ח'רין ב-1993/94 היה השוער היחיד שספג יותר ממנו בעונה בודדת. ההפסד הזה, אגב, היה הגבוה ביותר של למפארד מאז הובס 4:0 על ידי מנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה. באנגליה תוהים האם המקום בליגת האלופות הלך לאיבוד, הרי ליונייטד ולסטר יש משחקים חסרים והבלוז עלולים לצנוח למקום החמישי, שלא יספיק להשגת הכרטיס אם העונש של מנצ'סטר סיטי יבוטל. רק בעונת 2015/16 ספגו הבלוז מעל 50 שערים.

למפארד ניסה להסביר: "הם היו טובים מאיתנו ברמה הפיזית, במיקום ועם הכדור. ואז אתה מפסיד בלי מאבק. שמעתי כל רעש במגרש אחרי המאבקים הפיזיים החזקים מצד שחקני שפילד. לא הצלחנו לשתף את שחקני הכנף שלנו במשחק. הם קבוצה נהדרת ואם תשחק בצורה כזו – זה מה שיקרה, תקבל שיעור.

שחקני צ'לסי. אין הגנה | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images

על ההגנה: "עשינו טעויות, זה מאכזב, ננתח, אחרי ה-2:0 איבדנו את הדרך. אני מודאג מהביצועים שלנו, בהחלט, ולא מלוח המשחקים שנותר לנו. למדתי שיעור היום (אתמול). עלינו לשים את ההפסד הזה בצד ולהילחם על המקום בטופ4. אסור לנו שהיכולת הזו תחזור נגד נוריץ' וליברפול".

"אפילו לרגע אחד צ'לסי לא הייתה בעניינים, ההגנה הייתה מעורערת לאורך כל הדרך והם נענשו ללא רחמים. מה שבצ'לסי חששו עלול לקרות – הם יצטרכו להביט הצידה לתוצאות של קבוצות אחרות", נכתב ב-"BBC". "צ'לסי ספגה מכה אדירה בחלומות הטופ4. הם הביאו שחקנים טובים לעונה הבאה כמו חאכים זייך וטימו ורנר אבל זה לא מספיק", נכתב ב"דיילי מיילי". גראהם סונס אמר: "מה ההבדל? חוץ מקפה שהוא יוצא דופן, שחקני שפילד לא ישחקו בהרכב של צ'לסי. הכל עניין של גישה. אם צ'לסי תמשיך לספוג כל כך הרבה היא לא תזכה בשום תואר. שחקן העבר מיקה ריצ'ארדס הוסיף: "אני לא אחד שנוהג לבקר שחקנים אבל אנדראס כריסטנסן, קורט זומה ואנטוניו רודיגר פשוט לא מספיק איכותיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי