רגע ביזארי של שמייכל החזיר את בורנמות' ל-1:4 מפתיע מול לסטר

טעות מוזרה לשוער הובילה ל-1:1, לאחר מכן ההגנה התפרקה עם אחת מהתוצאות המפתיעות של העונה שהבעירה את התחתית. סוינצ'ו הורחק אחרי שבעט בשחקן יריב. 0:3 לוולבס על אברטון, וילה ניצחה לראשונה מאז ינואר

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית מתקרבת לסיומה. המחזור ה-35 בפרמיירליג שיצא לדרך אתמול (שבת), נמשך היום (ראשון) עם עוד ארבעה משחקים נוספים. במשחק המוקדם של היום, וולבס גברה 0:3 על אברטון וחזרה למקום השישי בטבלה על חשבונה של שפילד יונייטד. לאחר מכן, אסטון וילה ניצחה לראשונה מאז החזרה לליגה עם 0:2 על קריסטל פאלאס. ארסנל הפסידה 2:1 לטוטנהאם בדרבי של צפון לונדון, ובורנמות' הדהימה את לסטר עם 1:4 משוגע והשאירה לעצמה סיכוי לשרוד.

בורנמות' – לסטר 1:4

אחת התוצאות המפתיעות של העונה הגיעה בתום דרמה גדולה. בכך, המארחת קטעה רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון (מתוכם שבעה הפסדים), עלתה למקום ה-18 והיא רחוקה שלוש נקודות מווטפורד ו-ווסטהאם שנמצאות מעל הקו האדום. מנגד, האורחת התרחקה מליגת האלופות.

השועלים הובילו החל מהדקה ה-23 בזכות דחיקה של ג'יימי וארדי, אך הטירוף הגיע בדקה ה-65 באחד מהאירועים הביזאריים שראינו העונה. קספר שמייכל הוציא כדור שוער שפגע בווילפריד אנדידי והותיר את קאלום ווילסון לבד מול השוער. החלוץ הוכשל ברחבה, ג'וניור סטניסלס בעט את הפנדל וקבע 1:1. שתי דקות בלבד עברו והגיע המהפך הסנסציוני, כשדומיניק סולאנקה הגיע הגיע למצב של אחד על אחד מול שמייכל והכניע אותו.

חשבתם שנגמר? רק התחיל. בעת כניסת הכדור של סולאנקה אל תוך הרשת, בלם לסטר סאגלר סוינצ'ו בעט בווילסון והורחק בצדק בעוד אירוע ביזארי. סטינסלס בדקה ה-83 חדר לרחבה ובעט לעבר השער, כאשר בדרך הכדור פגע בג'וני אוואנס וחדר לרשת. 1:3 לבורנמות'. התוצאה נחתמה בדקה ה-87, אחרי טעות הזויה נוספת בהגנה, כשסולאנקה חטף כדור וכבש בקלילות מול ההגנה המפורקת של לסטר, שיכלה עוד לסיים את המשחק עם תוצאה רעה יותר.

וולבס – אברטון 0:3

המארחת השיגה נקודות יקרות בקרב על הליגה האירופית כשקטעה את רצף שני ההפסדים הרצופים שלה. היא תסיים את העונה במשחק חוץ נגד צ'לסי שעשוי להיות קריטי במיוחד עבור שתיהן. הטופיז של קרלו אנצ'לוטי, מנגד, איבדו סופית את הסיכוי להשתחל לאירופה אחרי משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

רגע לפני סיום המחצית הראשונה הגיע השער הראשון. ראול חימנס כבש בקלילות מהנקודה הלבנה אחרי שדניאל פודנסה ביצע תרגיל יפה ברחבה והוכשל. זה היה השער ה-25 העונה של החלוץ (ב-50 הופעות), 15 מהם במסגרת הליגה. תיאו וולקוט שפתח בהרכב אברטון לראשונה מאז החזרה מפגרת הקורונה, לא הצליח לבלוט.

קרלו אנצ'לוטי. לא הצליח להעפיל לאירופה | BEN STANSALL/POOL/AFP via Getty Images

וולבס הכתה שוב מייד עם פתיחת המחצית השנייה כאשר בדקה ה-46 פדרו נטו הרים כדור חופשי מוצלח ולאנדר דנדונקר נגח לאחור והכניע את השוער ג'ורדן פיקפורד, 0:2. חימנס כמעט השלים צמד בדקה ה-65 אחרי התקפה מתפרצת מעולה אך התבלבל באחד על אחד מול השוער. בכל מקרה, השער השלישי הגיע בדקה ה-74. שוב הגנת האורחת הייתה לא מוכנה, דיוגו ז'וטה קיבל כדור ארוך מצוין מרובן נבס ובעט לפינה הקרובה. אדאמה טראורה רשם החמצה ענקית בדקה ה-86 כשבעט מחמישה מטרים למשקוף.

ראול חימנס חוגג עם שחקני וולבס | Richard Heathcote/Getty Images

אסטון וילה – קריסטל פאלאס 0:2

האם אסטון וילה בדרך למסע הישרדות בליגה הראשונה? העולה החדשה של דין סמית' רשמה הערב ניצחון ראשון לאחר 11 משחקים בכל המסגרות וצימקה את הפער שלה מחוף המבטחים לארבע נקודות בלבד. לאחר הפסדים למנצ'סטר יונייטד וליברפול במחזורים הקודמים, הקבוצה מברמינגהאם נהנתה בעיקר מאנמיות גדולה של האורחת מלונדון וניצלה זאת היטב.

המשחק נפתח דווקא בצורה טובה לפאלאס, לאחר שבדקה השמינית ממדו סאקו מצא את הרשת של פפה ריינה. בדיקה קצרה של שופטי הווידאו ראו שהצרפתי ספק נגע בידו ופסלו את השער. על סף הירידה להפסקה וילה חגגה שער יתרון כשטרזגה החלוץ היה במקום הנכון לבעוט לרשת כדור שהורחק משחקני ההגנה היריבה. בדקה ה-59 המצרי השלים צמד, כשגם הפעם המיקום שלו היה היתרון שלו והוא חגג את שערו השישי העונה בליגה האנגלית הבכירה.

טרזגה | TIM KEETON/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי