קיין הגיע ל-200 שערים קבוצתיים. מוריניו: "הוא מדהים"

המנג'ר שיבח את החלוץ שכיכב עם צמד ("אחרי פציעה כל כך קשה הוא נותן את הכל ולא נח") ומרוצה מהיכולת של טוטנהאם: "הראינו כושר התאוששות ורצון לנצח". וגם: מדוע החליט לתת לאורייה לשחק יומיים אחרי מות אחיו?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הסיכויים לא גדולים, אבל כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה, טוטנהאם עדיין שמרה על סיכוי להעפיל לליגה האירופית. הקבוצה של ז'וזה מוריניו המשיכה את המומנטום מהניצחון בדרבי על ארסנל והשיגה אמש (רביעי) 1:3 על ניוקאסל בחוץ, שהקטין את הפער מהטופ 4 באופן זמני לארבע נקודות ומהמקום השישי לנקודה אחת וכעת במועדון מסתכלים על המפגש הבא והמכריע נגד לסטר המדשדשת.  

עם זאת, האירוע המרכזי והמפתיע של המשחק כלל לא קשור לכדורגל. מגן הקבוצה סרג' אורייה הוצב ב-11 של טוטנהאם והשלים 90 דקות – יומיים בלבד לאחר שאחיו הצעיר כריסטופר נורה למוות ברחובות טולוז. מוריניו התייחס בקצרה על ההחלטה יוצאת הדופן: "אורייה הוא אדם מאוד חזק. כל אחד מאיתנו הוא שונה ובמקרה שלו, הוא זה שביקש ממני לשחק".

מי שעוד רשם ציון דרך משמועתי הוא החלוץ הארי קיין שהצטיין עם צמד והגיע ל-200 שערים קבוצתיים בקריירה ב-350 הופעות בכל המסגרות – בטוטנהאם כבש 184, 9 במילוול, 5 בלייטון אוריינט ובסלטר הבקיע 2 בלבד. כובש השער הראשון יונג מין סון אחראי כבר ל-21 גולים בפרמיירליג (11 שערים ו-10 בישולים) ורשם את עונתו הטובה ביותר בטוטנהאם מבחינה מספרית.

מוריניו סיכם את המשחק ונשמע מעודד לקראת המחוזרים הבאים: "הקבוצה הייתה עייפה מאוד עוד לפני ההתמודדות והראינו כושר התאוששות ורצון גדול מאוד לנצח את המשחק ולהילחם עד הרגע האחרון על המטרה שלנו – מקום בליגה האירופית. טוטנהאם היא הקבוצה הרביעית שצברה הכי הרבה נקודות מאז שהגעתי ואם לא נוכל להעפיל לליגת האלופות לפחות נסיים את העונה בליגה האירופית".

על הארי קיין אמר: "הוא מדהים. אחרי פציעה כל כך קשה, הוא משחק בכל משחק ולא נח, זה המשחק הרביעי שלו שהוא עולה אחרי מנוחה של יומיים בלבד. אנחנו הקבוצה היחידה שיש לה לוח משחקים כזה והארי נותן את הכל".

הארי קיין. הצטיין עם צמד | טוטנהאם, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי