ארטטה להנהלת ארסנל: "הפערים עצומים, צריך שחקנים איכותיים"

דווקא אחרי שניצח 1:2 את ליברפול ובמקביל לשלל מחמאות לשחקניו, המנג'ר נשאל על משחק הגביע בשבת נגד מנצ'סטר סיטי והביע חשש לקראת העונה הבאה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל לא הפסידה אף משחק פרמיירליג בשנת 2020 עם מיקל ארטטה, אבל מ"פגרת הקורונה" היא חזרה עם שני הפסדים רצופים. גם בשבוע האחרון היא נקלעה לרצף רע בעקבות 1:1 ביתי נגד לסטר ולאחר מכן הגיע ההפסד בדרבי 2:1 לטוטנהאם, אבל אתמול (רביעי) היא לא רק השיגה ניצחון שמשאיר אותה בתמונת המאבק על הכרטיס לליגה האירופית, אלא שהיא הייתה בסך הכל הקבוצה השלישית העונה בליגה שמנצחת את ליברפול.

התותחנים אמנם נהנו ממתנות של וירג'יל ואן דייק ואליסון ולכל אורך המשחק רשמו בסך הכל שלושה איומים – כולל שני השערים – לעומת 22 של המייטירדס, אבל בוודאי הרימו לעצמם את המורל והכניסו המון מוטיבציה לקראת משחק חצי גמר הגביע בשבת נגד מנצ'סטר סיטי ולקראת שני מחזורי סיום העונה מול קבוצות התחתית אסטון וילה ו-ווטפורד. לאחר 36 משחקים ארסנל רק במקום התשיעי, אבל בסך הכל במרחק שלוש נקודות מוולבס שבמקום השישי המוביל לליגה האירופית.

שחקני ארסנל חוגגים | Glyn Kirk/Pool via Getty Images

המנג'ר מיקל ארטטה שיבח את שחקניו בסיום כשאמר: "ליברפול קבוצה מאוד איכותית ולצערי היא שלטה במשחק. לכן, ידענו שיהיו רגעים גדולים וקטנים שבהם נצטרך להגן על השער שלנו מאוד קרוב לרחבה, התכוננו לכך ולשמחתי הבחורים היו פשוט נפלאים. הם עשו עבודה טובה מאוד וגם היה לנו מזל".

ארטטה גם הגן על מגן ליברפול, טרנט אלכסנדר ארנולד, שברשת היו קריאות להרחיק אותו על העבירה שביצע על בוקאיו סאקה: "זה קרה מולי וזה חלק מהמשחק. שניהם ניסו להגיע לכדור".

טרנט אלכסנדר ארנולד פוגע בסאקה
טרנט אלכסנדר ארנולד פוגע בסאקה | מסך

לקראת מנצ'סטר סיטי, כנראה המשוכה הקשה ביותר באנגליה בימים אלה, עם כל הכבוד לאלופה הטרייה מליברפול, טען המנג'ר: "עם אמונה, רצון ותשוקה על כל כדור אנחנו יכולים לעשות יחד המון דברים. נגד טוטנהאם היה משחק אחר לגמרי, כי אנחנו שלטנו ובכל זאת הפסדנו. אנחנו בסוף נמצא את האיזון".

עם זאת ובהמשך לתשובתו לקראת סיטי, בין השורות ארטטה גם הודה: "הפערים בין הקבוצות פשוט אדירים, זה לא שבחודשיים אנחנו יכולים להשתפר לרמות כאלה. יש דאגה גדולה (סביב התקציב לעונה הבאה) כי צריך שחקנים מאוד איכותיים וסגל גדול בשביל להתחרות במסגרות כאלה". כידוע, גם כך קיים ספק לגבי הישארותם של שני הכוכבים, החלוצים אלכסנדר לקאזט ופייר אמריק אובמיאנג, שמסיימים את חוזיהם בקיץ 2021 ועל פי הדיווחים רוצים לעזוב לאור פספוס המקום בליגת האלופות גם בעונה הבאה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי