בתשעה שחקנים – נוריץ' נכנעה 2:0 לברנלי, ווד כבש במספרת

הקבוצה של דניאל פארקה שכבר ירדה רשמית לפני שבוע המשיכה את עונת הבלהות עם הפסד תשיעי ברציפות. בואנדיה ודרמיץ' הורחקו תוך עשר דקות. החלוץ כבש שער ניצחון יפה (45+4), גודפרי הוסיף שער עצמי

קבוצות: נוריץ' ברנלי
(גודל טקסט)

הליגה האנגלית נכנסה ל-180 הדקות האחרונות שלה העונה. במשחק שפתח את המחזור ה-37 המשיכה נוריץ' את העונה מהבלהות כשהפסידה 2:0 בביתה לברנלי במשחק הזוי עם שני כרטיסים אדומים.

נוריץ' – ברנלי 2:0

המארחת שירדה ליגה כבר בשבוע שעבר לאחר התבוסה הביתית לווסטהאם רצתה רק להציל חלק מכבודה האבוד. עד הדקה ה-36 הדברים הלכו לפי התוכניות. ואז אמיליאנו בואנדיה שלח מרפק מכוער לצווארו של שחקן יריב והורחק באדום ישיר. השופט הוסיף לא פחות משש דקות תוספת זמן. בדקה ה-48 יוסיפ דרמיץ' הורחק גם הוא לאחר גלישה מכוערת ומסוכנת עם שתי הרגליים קדימה והותיר את נוריץ' בתשעה שחקנים.

מייד, עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ברנלי כבשה – יוהאן גודמונדסון הרים מצד ימין וכריס ווד שלח מספרת יפה לרשת. טים קרול נכנע לכדור שהיה חלש אך מדויק. הבלם גודפרי כבש שער עצמי בדקה ה-81 ולמעשה המשחק הוכרע

כריס ווד כובשת במספרת נפלאה | MOLLY DARLINGTON/POOL/AFP via Getty Images

עד לסיום האורחת לחצה על השער אך טים קרול מנע את השער השלישי. זה היה הפסד תשיעי ברציפות של הקבוצה של דניאל פארקה, שניצחה פעם אחת בלבד ב-14 המשחקים האחרונים. נוריץ' תסיים את העונה במשחק חוץ קשה מאוד נגד סיטי בעוד שמונה ימים ותקווה להימנע מתבוסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי