למפארד על ליברפול: "שלא יהיו שחצנים", פוליסיק זכה לשבחים

מאמן הבלוז, שזקוקים לנקודה במחזור הסיום כדי להגיע לצ'מפיונס, לא אהב את החגיגות על הספסל אבל סייג: "הם זכו בתואר בצדק, אין לי בעיה עם קלופ". פוליסיק זכה למחמאות בזמן שההגנה שוברת שיאים שליליים

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי קיוותה להבטיח אתמול (רביעי) את המקום בליגת האלופות, אך זה יוכרע רק ב-90 הדקות האחרונות של העונה, כשתארח את וולבס ביום ראשון וכמובן אסור לשכוח את גמר הגביע נגד ארסנל בתאריך האחד באוגוסט. הקבוצה של פרנק למפארד הצליחה אמנם לחזור למשחק נגד האלופה אך נכנעה 5:3 באנפילד. הבלוז ספגו העונה כבר מספר בלתי נתפס של 54 שערי חובה. רק במשחק חוץ אחד צ'לסי הצליחה לשמור על שער נקי – המאזן הכי גרוע בליגה פרט לאסטון וילה. אוליבייה ז'ירו המשיך להיות נקודת אור בקבוצה. החלוץ כבש בפעם השמינית נגד ליברפול, כאשר רק נגד אסטון וילה וניוקאסל (תשעה שערים) ההוא הבקיע יותר.

למפארד אמר: "אני לא יכול לקחת דברים חיוביים במשחק בו אנחנו סופגים חמישה שערים – חלקם יפים בזכות האיכות של ליברפול, ואני לא רוצה לדבר על יחידים. היו כמה טעויות קולקטיביות וגם אינדיבידיאליות, אבל היינו חלק ממשחק טוב באמת. כשהתוצאה הייתה 4:3 הרגשתי שאולי נחזור למשחק, אבל ידענו שאם נבצע טעות אז נשלם עליה".

סיום העונה: "יש לנו שני משחקים ענקיים, וזה חשוב להיות ביחד – השחקנים, האוהדים, הצוות – כולנו נעשה את המירב לסיים את העונה כפי שאנחנו רוצים. בתחילת העונה לא הרבה ציפו שנהיה במאבק על המקום הרביעי, אבל זה בידיים שלנו. יש לנו יריבה חזקה מאוד אך לשמחתי המשחק תלוי בנו ואני מאמין בשחקנים. זה יהיה גמר אמיתי. יש לנו שחקנים צעירים טובים ולצידם וותיקים שהיו כבר במצבים כאלה".

המאמן, אגב, לא ממש אהב את ריבוי אנשי ליברפול על הספסל והחגיגות שלהם לאורך המשחק: "זה הקו הדק בין ניצחון הוגן ואליפות שהם זכו בה בצדק, אבל אסור להם להיות יהירים מדי. אין לי בעיה עם יורגן קלופ, הוא מאמן ואיש פנטסטי. טבעי שהם נרגשים במשחק כזה. לדעתי לא הייתה עבירה של מאתיה קובאצ'יץ' והרבה דברים לא הלכנו לטובתנו במשחק הזה".

מי שזכה למחמאות מהתקשורת הוא כריסטיאן פוליסיק שכבש את שער הליגה התשיעי שלו העונה. רק שני שחקנים אמריקאים כבשו יותר שערים ממנו בעונה אחת. "המחליף עלה מהספסל והשפיע בצורה ניכרת, הוא הצית רוח קרב בצ'לסי עם שער ובישול והפך את המשחק למבדר ודרמטי עם תפנית בלתי צפויה", נכתב ב-"BBC". "צ'לסי התפוצצגה לחלוטין עוד לפני המחצית", נכתב ב"דיילי מייל", מנגד, כביקורת על משחק ההגנה הלוקה בחסר שלה. "האלופה גרמה לצ'לסי להמתין עם חגיגות הצ'מפיונס", נטען ב"סקיי ספורטס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי