יונייטד מצאה את הנוסחה לצירוף סאנצ'ו, סאנצ'ס יימכר לאינטר

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו. עסקת ענק בתשלומים? | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

באנגליה דווח כי השדים האדומים מסכימים לעמוד בסכום אותו דורטמונד דורשת, אך ישלמו בפעימות - 63 מיליון ליש"ט כבר הקיץ. וגם: הצ'ילאני הסכים לפרוס את שכרו, ארסנל פועלת כדי לשמור על אובמיאנג

(גודל טקסט)

רשמי

* אוזביו די פרנצ'סקו, המאמן שפוטר מרומא במרץ 2019 ואת העונה האחרונה החל בסמפדוריה ונפרד ממנה אחרי שישה הפסדים בשבעה משחקים, מונה למאמנה החדש של קליארי.

שמועות

* האם מנצ'סטר יונייטד מצאה את הנוסחה להחתמתו של ג'יידון סאנצ'ו? באנגליה דווח כי השדים האדומים מוכנים לעמוד בסכום אותו דורשים הגרמנים – 108 מיליון ליש"ט, אך ישלמו זאת בפעימות. 63 מיליון ליש"ט כבר בקיץ הנוכחי, 27 מיליון ליש"ט בקיץ הבא והיתר (18 מיליון ליש"ט) בעוד כשנתיים. נכתב כי אולה גונאר סולשיאר לוחץ להחתים את הכוכב ואף נואש לכך. עם זאת, ב"בילד" מוסיפים כי למנכ"ל אד וודוורד יש רק שבוע לסיים את הסאגה, שכן אם האנגלי ייצא עם בורוסיה דורטמונד למחנה האימונים בעשרה באוגוסט, סביר להניח שהעסקה תיפול.

* ממש ברגע האחרון, כשכבר נראה היה שאלכסיס סאנצ'ס ישוב למנצ'סטר יונייטד ממנה הושאל לאינטר, ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי התפרסם שהושג סיכום בין המועדונים: הקשר הסכים לפרוס את משכורתו האסטרונומית בחוזה שיימשך עד 2023 וכך נסללה דרכו לאינטר. "השדים האדומים" רק רוצים להיפטר ממשכורתו שמוערכת בכ-300 אלף ליש"ט בשבוע בניכוי מה שאינטר משלמת וגם יקבלו כ-15 מיליון יורו דמי העברה. הודעה רשמית צפויה לצאת לאחר המשחק בין אינטר לחטאפה ביום רביעי במסגרת שמינית גמר הליגה האירופית.

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Emilio Andreoli/Getty Images

* לפי הדיווחים באיטליה, אנטוניו קונטה עשוי לעזוב את אינטר. מאסימיליאנו אלגרי ומאוריסיו פוצ'טינו עשויים להחליפו. לידיעה המלאה – לחצו כאן.

 * נראה שוויליאן סיים את דרכו בצ'לסי אחרי שבע שנים והפעם זה סופי. לפי "גרדיאן" הבריטי, קשר הכנף סירב להצעה האחרונה של הבלוז לחוזה חדש לשנתיים (הברזילאי מתעקש על שלוש עונות), והוא מתכנן את היעד הבא. ארסנל פייבוריטית ברורה לצרפו לפי הדיווחים, כשהברזילאי עתיד להתייחס לכך לאחר הגומלין נגד באיירן מינכן ביום שבת.

* מיקל ארטטה שוקל למכור את אלכסנדר לקאזט, כך לפי "דיילי מייל". המאמן יעשה הכל כדי להשאיר את פייר-אמריק אובמיאנג והמועדון זקוק לכספים. החלוץ אמנם פותח בהרכב בקביעות אך אם תגיע הצעה מתאימה הוא יעזוב וכך גם לגבי הקטור ביירין. הנריך מחיטריאן, לוקאס טוריירה, סיאד קולאשינאץ', מתאו גנדוזי,  סוקראטיס פאפאסטאטופולוס לא צפויים להמשיך. מנגד, לפי "le10sport" ארטטה ינסה לצרף את איבן ראקיטיץ' שצפוי לעזוב את ברצלונה.

אלכסנדר לקאזט , מיקל ארטטה
סאנצ'ו | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

* אסטון וילה שוקלת לפנות לדיבוק אוריגי, כך לטענת "סאן" הבריטי. הקבוצה ששרדה בפרמיירליג בזכות פיניש מצוין, רוצה לחזק את ההתקפה ותבטיח לחלוץ מקום בהרכב בניגוד לתחרות הקשה שלו בליברפול. אוריגי רשם העונה 703 דקות בלבד במסגרת הליגה במהלכן תרם ארבעה שערים ושלושה בישולים.

דיבוק אוריגי
דיבוק אוריגי. בדרך לווילה פארק? | Clive Brunskill/Getty Images

* אחרי שנתיים מחוץ לקווים, ארסן ונגר מתגעגע. בראיון סיפר הצרפתי: "אחזור לאמן, אבל רק בתנאים האופטימיליים". עוד אמר: "אני בן 70 ולכן לא אהמר ברולטה רוסית. ברור שאני מעדיף להריח את הדשא כל בוקר מאשר להיות במשרדים של פיפ"א. כל יום אני רוצה לאמן, עשיתי את זה כל חיי".

* לפי "דיילי סטאר", ניק פופ הוא השוער שצ'לסי עשויה לצרף כמחליפו של קפה המאכזב. השוער בן ה-28 שמשתייך לסגל הנבחרת האנגלית, מוערך על ידי פרנק למפארד ועשוי להגיע בתמורה ל-50 מיליון ליש"ט. מדובר באופצייה זולה הרבה יותר מאשר יאן אובלק.

* מילאן ונאפולי במאבק משולב על בן גודפרי, המגן הצעיר של נוריץ' שירדה לליגת המשנה, כך לפי פרסומים באיטליה. סוכנו של המגן נפגש עם נציגי מילאן בשבוע שעבר כאשר הקנריות אמורים לדרום עבורו 30 מיליון יורו. העונה רשם גודפרי 30 הופעות.

* פרנסיסקו טרינקאו לא שיחק עדיין אף משחק במדי ברצלונה ובכל זאת הפך לשם דבר. לפי "ספורט", סוכנו חורחה מנדש הציג למועדון הצעה בגובה 60 מיליון יורו על קשר הכנף הצעיר שהגיע מבראגה בינואר האחרון ב-31 מיליון יורו, אך המועדון העדיף לסרב. מדובר באחת מקבוצות הפרמיירליג ששמה לא נחשף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי