האוהדים התבדחו: "כדור הזהב לוויליאן". ארטטה: "לקאזט בתכניות שלי"

התותחנים הרשימו ב-0:3 בפולהאם במחזור הפתיחה בזכות שני שחקני הרכש ששברו שיאים. ארטטה החמיא: "הם היו פנומנליים. גבריאל לא שיחק זמן רב והוכיח את עצמו" והתייחס לעתידו של הצרפתי. אובמיאנג השתווה לפירס

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל המשיכה את החודש האחרון המעולה שלה כשאחרי שזכתה בגביע האנגלי (של עונת 2019/20) וגברה במגן הקהילה על ליברפול, פתחה את עונת 2020/21 עם ניצחון גדול 0:3 על פולהאם. זו הפעם הראשונה מאז סוף העשור הקודם, בה התותחנים מנצחים פעמיים ברציפות במחזור פתיחת הפרמיירליג. "ארסנל מציגה איתנות הגנתית ביחס לעונה שעברה ונראית בטוחה מאוד לקראת האתגרים הבאים. אם הם היו זקוקים לעוד שערים – הם היו כובשים", נכתב ב-"BBC". ב"סקיי ספורטס" נכתב על וויליאן וגבריאל: "הם כיכבו בהופעת הבכורה. הפרצופים הוותיקים והחדשים של ארסנל נראו נהדר. התותחנים נראו דומיננטים מאוד כבר במחזור הפתיחה. השער השלישי היה מהלך קבוצתי מעולה". "ארסנל ממריאה ", הייתה הכותרת ב-"דיילי מייל".

הקפטן פייר-אמריק אובמיאנג, שכבש את השער היפה במשחק, הוא שחקן ארסנל הראשון שכובש פעמיים במחזור הפתיחה מאז עשה זאת רוברט פירס הצרפתי ב-2003-04 ו-2004-05. המאמן מיקל ארטטה התייחס לחידוש חוזהו: "אני חיובי מאוד ובטוח שבימים הקרובים נודיע על כך רשמית". בכל מקרה, השחקנים החדשים היו הכוכבים הגדולים.

וויליאן, קשר הכנף שהצטרף מצ'לסי, בישל פעמיים בהופעת הבכורה שלו. אף שחקן ארסנל לא עשה זאת מאז 1992 אז ריי פארלור סיפק שני בישולים נגד ליברפול. גם הבלם גבריאל ערך בכורה מוצלחת והיה השחקן העשירי בתולדות ארסנל שכובש בהופעת הבכורה שלו. הבלם נבחר לשחקן המצטיין על ידי "BBC", הוא נגע בכדור 121 פעמים, סיפק יותר מסירות מכל אחד אחר (113) ודייק ב-107. גם אוהדי ארסנל היו במצב רוח מצוין כשאחד מהם כתב ברשתות החברתיות – "כדור הזהב לוויליאן".

ארטטה חילק לשחקני הרכש: "הם התאמנו טוב מאוד ושיחקו היטב. עבור גבריאל זה היה אתגר גדול להגיע לפרמיירליג ולהציג משחק כזה אחרי 3-4 אימונים בלבד. אני חושב שהוא לא שיחק הרבה זמן לאור כל מה שקרה בצרפת והוא פשוט היה מבריק. וויליאן? הוא מכיר את הליגה, את אנגליה והוא יודע מהן הציפיות ממנו. ידענו שהוא ישתלב מייד". כמו כן הוא החמיא למוחמד אל נני: "הוא מצוין מהיום הראשון באימונים, אני מכיר אותו ויודע עד כמה הוא יכול להשתפר".

אלכסנדר לקאזט פתח בהרכב וכבש את השער הראשון אך עתידו במועדון לוט בערפל. ארטטה אמר בנוגע אליו: "הוא בתוכניות שלי, שחקן שאני מאוד אוהב, הוא יודע שתהיה לו תחרות. מי שבכושר טוב יותר – ישחק". המאמן הוסיף שהוא מקווה שבימים הקרובים המועדון יודיע רשמית על הארכת חוזהו של אובמיאנג.

על המשחק: "תמיד יש לך פרפרים בבטן ביום הראשון. קדם העונה היה מוזר מאוד. אני חושב שרק אתמול זו הייתה הפעם הראשונה בה התאמנו בסגל מלא באמת (לאור פגרת הנבחרות) אז כמובן שאני מרוצה".

שחקני ארסנל חוגגים | Clive Rose/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי