חאמס ואנצ'לוטי גברו על מוריניו, 0:3 ללסטר על ווסט ברומיץ'

הקולומביאני רשם משחק בכורה מוצלחת בפרמיירליג, אברטון ניצחה 0:1 את טוטנהאם מנגיחה נפלאה של קאלברט-לווין. פתיחה טובה לשועלים, מלך השערים בעונה שעברה וארדי, פתח את העונה שלו עם צמד אצל העולה החדשה

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית חזרה אתמול (שבת) עם המחזור הראשון של עונת 2020/21, כאשר האלופה ליברפול ניצחה אמש 3:4 אדיר באנפילד את לידס במוקד. הערב, יום המשחקים התחיל אצל העולה החדשה ווסט ברומיץ', שהפסידה 3:0 ללסטר. לאחר מכן, אברטון יצאה למשחק חוץ קשה אצל טוטנהאם וניצחה 0:1 בלונדון.

טוטנהאם – אברטון 1:0

המחזור הראשון של העונה זימן לנו הערב מפגש מסקרן מאוד – אברטון המתחדשת של קרלו אנצ'לוטי התארחה אצל טוטנהאם של ז'וזה מוריניו, כאשר ה"טופיז" הציגו את הרכש הנוצץ ביותר שלהם בשנים האחרונות – חאמס רודריגס. הקשר הקולומביאני התאחד לאחרונה עם אנצ'לוטי, שאימן אותו בעבר בריאל מדריד ובאיירן מינכן, והערב הוא השלים 90 דקות מוצלחות בליגה הטובה בעולם.

מלבד חאמס, אברטון הציגה גם את אלאן שהגיע מנאפולי ועבדולאי דוקורה שהצטרף מווטפורד, כשמנגד התרנגולים פתחו במשחק עם מאט דוהרטי שהגיע מוולבס ופייר הויביירג. הארי קיין שפתח בחוד של טוטנהאם נראה אנמי מאוד במהלך ההתמודדות, כמו גם דלה עלי. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, בדקה ה-55 האורחת מליברפול מצאה את שער הניצחון היקר, כאשר לוקה דין הרים כדור חופשי לעבר מרכז הרחבה, דומיניק קאלברט-לווין עלה גבוה והכניע את הוגו לוריס עם נגיחה עוצמתית וניצח את המשחק עבור קבוצתו.

שחקני אברטון חוגגים | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

ווסט ברומיץ' – לסטר 3:0

שתי עונות בדיוק לאחר שנשרה לצ'מפיונשיפ, ווסט ברומיץ' חזרה היום רשמית לפרמיירליג כשאירחה בביתה את לסטר סיטי, הקבוצה המאוכזבת ביותר מעונת 2020/21, כאשר הפסידה את המקום בליגת האלופות במחזור הסיום של העונה שעברה.

במשחק הערב החניכים של ברנדן רודג'רס נראו טוב באצטדיון ההות'רס, ועלו ליתרון בדקה ה-57 אחרי שטימותי קסטנייה הבלגי, שהצטרף לשועלים מאטאלנטה במהלך הפגרה, נגח את שערו הראשון בקבוצה. בדקה ה-73 ג'יימי וארדי, מלך השערים של הליגה אשתקד, כבש את שערו הראשון לעונה מפנדל מדויק. עשר דקות בדיוק לאחר מכן החלוץ השלים צמד מהנקודה הלבנה וחתם את המשחק.

שחקני לסטר חוגגים | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי