שיא שלילי למוריניו: "אני לא מרגיש שהשחקנים נתנו 100%"

לאחר 18 שנים מוצלחות, הפורטוגלי הפסיד לראשונה בקריירה במחזור הפתיחה בליגה: "הגענו להרבה מצבים והשוער שלהם עשה את ההבדל". מנגד אנצ'לוטי שיבח את חאמס: "אם הייתי רוצה שחקן מהיר, הייתי מביא את בולט"

(גודל טקסט)

אם נוציא את המותחן בין ליברפול ללידס, המשחק המעניין ביותר שהתרחש עד כה במחזור הראשון בפרמיירליג נערך אתמול (ראשון) בין טוטנהאם ואברטון ולאו דווקא לאור היכולת על כר הדשא, אלא בגלל קרב המוחות המסקרן בין שניים המאמנים המעוטרים בכל הזמנים ז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי.

זה היה המפגש השביעי בקריירה בין שני המאמנים שעד כה לא נפרדו בשוויון ואתמול זה היה האיטלקי שהשיג את ניצחונו השלישי על הפורטוגלי בזכות 0:1 קטן משער של דומיניק קלברט-לווין בדקה ה-55. מעבר לשיפור במאזן האישי אנצ'לוטי הנחיל למוריניו הישג שלילי בקריירה. מנג'ר טוטנהאם בהווה רשם לראשונה בקריירה הפסד ראשון במחזור הפתיחה אחרי 11 ניצחונות ו-7 תוצאות תיקו ונראה שזהו עוד צעד שמסמל על דעיכתו של המיוחד.

"היו רגעים מכריעים במשחק", פחת את דבריו ז'וזה מוריניו. "דלה עלי ומאט דוהרטי הגיעו להזדמנויות מצוינות, אבל השוער שלהם, ג'ורדן פיקפורד עשה את ההבדל. הגענו להמון מצבים למרות משחק קשה, היינו שם וברור שברגעים מסוימים גם היינו טובים מהם. פיקפורד עשה שינוי, גם הוגו (לוריס) עושה את זה לפעמים בשבילנו, זה התפקיד של השוערים".

לא מרגיש שהשחקנים נתנו את הכל. ז'וזה מוריניו | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

"אחרי השער השתנה המשחק, ממנטליות של קבוצה מנצחת לקבוצה שמתקשה למצוא פתרונות. זו לא הייתה הופעה טובה שלנו, אני לא מרגיש שכל השחקנים שלי נתנו את הכל. לצערי אני לא הולך הביתה עם התחושה הזאת, אני מאמין שחלק מהשחקנים היו יכולים לעשות יותר".

מן העבר השני, מלך שערי מונדיאל 2014 ואקס ריאל מדריד ובאיירן מינכן, חאמס רודריגס, ערך בכורה מוצלחת בפרמיירליג ובמדי הטופיס בפרט כאשר הפך לשחקן הראשון מאז אלכסיס סאנצ'ס בארסנל בשנת 2014 שמייצר לפחות חמישה מצבי הבקעה בהופעת הבכורה שלו בליגה האנגלית.

אנצ'לוטי דיבר בסיום המשחק על הקולומביאני, אותו מאמן כבר בקבוצה שלישית בקריירה: "שקלנו את ההיבט הפיזי לפני שהחתמתו אותו, זה נכון שהוא לא השחקן הכי מהיר בעולם, אבל יש לו הרבה איכויות אחרות. הוא לא שחקן כנף, אך שהוא נכנס פנימה הוא יכול להיות ממש מסוכן. אם הייתי מודאג מהיכולות הגופניות שלו, הייתי מביא את יוסיין בולט במקומו".

המנג'ר האיטלקי הוסיף: "מאוד מרוצה מהמשחק, זה בדיוק מה שציפיתי מהקבוצה. זה לא היה קל, אבל הבחורים החדשים הביאו  אנרגיה ואיכות. ההופעה שלנו הייתה מבריקה. השחקנים החדשים שהגיעו יודעים לשחק כדורגל והם לא צריכים הרבה זמן כדי להסתגל לכאן. עלינו לשמור על המשכיות – דבר שהתקשו לשמור עליו בשנה שעברה, אבל המשחק הזה הוכיח שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה".

קרלו אנצ'לוטי, חאמס רודריגס | Alex Pantling/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי