העשירייה הפותחת: דירוג המשתכרים הגבוהים בפרמיירליג

לאחר שאובמיאנג האריך את חוזהו וזכה לשדרוג יפה בשכר - 350 אלף ליש"ט, בשבוע, בדיוק כמו אוזיל, באנגליה בדקו את צמרת המשתכרים. קיין פותח את העשירייה, שלושה נציגים לסיטי וליונייטד. מי במקום הראשון?

(גודל טקסט)

בשבוע האחרון אוהדי ארסנל זכו לבשורות נהדרות כאשר הקפטן פייר-אמריק אובמיאנג האריך את חוזהו במועדון בשלוש שנים נוספות. זה היה לא פשוט בכלל מצד התותחנים, והחלוץ הנהדר זכה לשדרוג בשכרו וירוויח מעתה ואילך 350 אלף ליש"ט לשבוע. החלוץ מגאבון מרוויח עתה בדיוק כמו מסוט אוזיל, אך כעת בממלכה הציגו תזכורת של שיאני השכר בכל קבוצה. דויד דה חאה ממשיך לצעוד בראש הרשימה.

השוער הספרדי של מנצ'סטר יונייטד שספג לא מעט ביקורות על יכולתו, מרוויח 375 אלף ליש"ט לשבוע. בקבוצתו, במקום השני נמצא הקשר פול פוגבה עם 290 אלף ליש"ט בשבוע. במקום השלישי נמצא החלוץ אנתוני מרסיאל שמשתכר כ-250 אלף ליש"ט בשבוע.

צ'לסי צירפה לא מעט שחקנים גדולים הקיץ אך בכל הקשור לרמת השכר – מצבה יציב. בן צ'ילוול שהגיע מלסטר ירוויח יותר מכל חבריו – 190 אלף ליש"ט בשבוע, כאשר טימו ורנר מדורג שני עם 175 אלף ליש"ט בשבוע. אנגולו קאנטה והשוער קפה מרוויחים 150 אלף ליש"ט.

דויד דה חאה
דויד דה חאה. שומר על מקומו בראש הרשימה | Catherine Ivill/Getty Images

במנצ'סטר סיטי, לא במפתיע, המשכורות חוגגות. ראחים סטרלינג משתכר 300 אלף ליש"ט בשבוע, קצת יותר מהשני קוויין דה בריינה (280 אלף ליש"ט בשבוע) והשלישי הוא סרחיו אגוארו שמרוויח 220 אלף ליש"ט בשבוע. הארגנטינאי מרוויח בדיוק כמו מוחמד סלאח שמרוויח הכי הרבה מבין כוכבי האלופה. וירג'יל ואן דייק הקפטן אחריו עם 180 אלף ליש"ט, ובמקום השלישי מחזיקים יחד סאדיו מאנה והשוער אליסון עם 150 אלף ליש"ט.

עוד שחקנים בולטים בממלכה: מלך השערים של העונה שעברה, ג'יימי וארדי, מרוויח 140 אלף ליש"ט לשבוע, קצת יותר מג'ק גריליש, קפטן אסטון וילה, שזכה לשדרוג (135 אלף ליש"ט). הארי קיין מטוטנהאם משתכר 200 אלף ליש"ט לשבוע ואחריו מצד הקבוצה טאנגי אנדומבלה עם 160 אלף ליש"ט.

רשימת המשתכרים הגבוהים באנגליה:

מוחמד סלאח | Phil Noble – Pool/Getty Images

1. דויד דה חאה – 375 אלף ליש"ט לשבוע

2. פייר-אמריק אובמיאנג – 350 אלף ליש"ט לשבוע

– מסוט אוזיל – 350 אלף ליש"ט לשבוע

4. ראחים סטרלינג – 300 אלף ליש"ט לשבוע

5. פול פוגבה – 290 אלף ליש"ט לשבוע.

5. קווין דה בריינה – 280 אלף ליש"ט לשבוע

6. אנתוני מרסיאל – 250 אלף ליש"ט לשבוע

7. מוחמד סלאח – 220 אלף ליש"ט לשבוע

– סרחיו אגוארו – 220 אלף ליש"ט לשבוע

– וויליאן – 220 אלף ליש"ט בשבוע

10. הארי קיין – 200 אלף ליש"ט לשבוע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי