זייך ימשיך להיעדר בצ'לסי מול ליברפול, בכורה לטיאגו אלקנטרה?

חכים זייך | Steve Bardens/Getty Images

קרב ענק מצפה בראשון כבר במחזור השני של הפרמיירליג (18:15, ספורט1). המרוקני ימשיך להמתין לבכורה, כמו גם צ'ילוול וטיאגו סילבה, שקיבל מחמאות מלמפארד. גם פוליסיק ייעדר. הספרדי עשוי לשחק לראשונה אצל קלופ

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

איזה קרב ענק מצפה לנו מחר (ראשון) במסגרת המחזור השני של הפרמיירליג. הקבוצה הכי מסקרנת של עונת 2020/21, צ'לסי של פרנק למפארד, תארח בסטמפורד ברידג' את האלופה ליברפול של יורגן קלופ (החל מ-18:15, שידור ישיר בספורט1).

שתי הקבוצות השיגו ניצחונות במחזור הראשון של העונה. צ'לסי גברה 1:3 על ברייטון ולא הציגה יכולת יותר מדי משכנעת, בעוד ליברפול ניצחה 3:4 את לידס בתום משחק משוגע. מי תישאר עם מאזן מושלם? את זה מחר נדע, אבל בינתיים הכחולים סובלים מהרבה בעיות.

הבלוז ביצעו רכש באמת מדהים הקיץ בדמותם של טימו ורנר, קאי האברץ, חכים זייך, טיאגו סילבה, בן צ'ילוול, שעלו יחדיו יותר מ-220 מיליון יורו. עם זאת, רק השניים הראשונים ערכו בכורה במשחק הקודם והם היחידים מבין הרשימה שישחקו גם מחר. כל השאר לא כשירים, ולפחות בשורות טובות הגיעו מכיוונו של ורנר, שגם הוא היה בספק, אך בסופו של דבר יוכל לקחת חלק בהתמודדות ואמור לפתוח בהרכב.

טיאגו סילבה | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

זייך, צ'ילוול וטיאגו סילבה ימשיכו להמתין להופעת הבכורה שלהם מכיוון שאינם כשירים. גם כריסטיאן פוליסיק ייעדר, ובכך תקבלו צ'לסי אנדרדוג מול ליברפול, כמעט ללא שחקני החיזוק בהם השקיעה הקיץ. "אני מקווה שזייך, צ'ילוול ופוליסיק יחזרו להתאמן ויתקדמו בשבוע הקרוב", אמר פרנק למפארד.

המאמן אמנם התאכזב מהנושא, אך מרוצה מתפקודו של סילבה, הבלם בן ה-35 שהגיע מפריז סן ז'רמן: "הוא התאמן איתנו בשלושה-ארבעה ימים האחרונים. אנחנו עובדים איתו כרגע על הכושר. טיאגו הוא מנהיג, הוא מביא את זה באופן טבעי", החמיא למפארד לברזילאי. "הוא לא מדבר אנגלית בצורה שוטפת כל כך, אבל אנחנו עובדים על זה. יש לנו הרבה שחקנים בסגל שיודעים כמה שפות וגם הם עוזרים בעניין. האיכות של סילבה, הנוכחות שלו באימונים והגישה שלו מזכה אותו בהרבה כבוד. אני מחכה להשתמש בו. הוא כבר מצפה מאוד לעזור לקבוצה וזה כל מה שאתה יכול לבקש כמאמן".

ומה קורה בגזרת ליברפול? טיאגו אלקנטרה, אשר חתם אתמול רשמית בקבוצה, עשוי להיכלל בסגל כבר מחר ולערוך בכורה במדי האלופה. אלכס אוקסלייד צ'מברליין וג'רדאן שאקירי, שנעדרו בגלל פציעות במחזור הראשון, שוב לא ייכללו בסגל. קוסטאס צימקאס, המגן השמאלי החדש שהובא כגיבוי לאנדרו רוברטסון, לא ישחק גם הוא.

טיאגו אלקנטרה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

מאמן המייטי רדס, יורגן קלופ, שצפוי לשמור על אותם 11 שפתחו במחזור הראשון, אמר לקראת המשחק: "כל משחק שהיה לנו מול צ'לסי בעונה הקודמת היה קשה. כרגע אנחנו עוד לא יודעים הרבה על צ'לסי של העונה, זה שלב מאוד מוקדם. לנו היו כמה דברים טובים נגד לידס וכמה דברים לא כל כך טובים, אבל זה היה בסך הכל המשחק הראשון, אנחנו לא עושים מזה סיפור גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי