מוריניו: "קיין היה מדהים, בייל צריך להשתלב בפאזל של הקבוצה"

לאחר ה-2:5 על סאות'המפטון, בו חלוץ נבחרת אנגליה בישל ארבע פעמים לסון, המאמן הפורטוגלי אמר: "התנועה שלו הייתה אדירה. שינה את המשחק". על הכוכב הוולשי: "כשהוא בריא ובכושר, הוא אחד מהטובים ביותר באירופה"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

כבר 24 שעות שבטוטנהאם מרגישים רוחות של שינוי. אחרי שבעונה שעברה המועדון הלונדוני הימם את עולם הכדורגל כאשר מאוריסיו פוצ'טינו פוטר והוחלף בז'וזה מוריניו, בעונה הנוכחית נראה שהפורטוגלי עשוי להיות האיש שיוביל את התרנגולים לתארים.

רק אתמול (שבת) הודיעה טוטנהאם רשמית על החיזוק הנוצץ ביותר שיכלה לחשוב לעצמה – גארת' בייל. הקשר הוולשי חזר לצפון-מזרח לונדון, שבע שנים לאחר שעזב לריאל מדריד. היום הספרס השיגו גם ניצחון ליגה ראשון בעונת 2020/21 לאחר 2:5 אדיר אצל סאות'המפטון.

נראה שבייל יהיה תוספת כוח משמעותית לחלק הקדמי של טוטנהאם, שרשמה היום משחק היסטורי בליגה כאשר יונג מין סון כבש רביעייה, כאשר הארי קיין בישל עבורו את כל השערים וגם הוסיף את החמישי. למעשה, זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות הליגה ששחקן מבשל ארבעה שערים במשחק לשחקן אחר.

יונג מין סון, הארי קיין | Robin Jones/Getty Images

קיין, שבישל שני שערים בלבד בכל העונה שעברה, הפך גם לאנגלי הראשון שרשם לעצמו הישג שכזה במשחק פרמיירליג, כאשר בסך הכל חמישה שחקנים נוספים עשו זאת בהיסטוריה של ליגה האנגלית. "לדעתי, קיין שינה לגמרי את המשחק" אמר מוריניו לאחר שריקת הסיום.

"התנועה שלו על המגרש הייתה אדירה, ראיית המשחק שלו הייתה מרשימה, והוא אפשר לסון לשחק בכל המקום בהתקפה. אני חושב שהמחצית השנייה הייתה הופעה מדהימה של הקבוצה" סיכם הפורטוגלי את המשחק.

באופן טבעי, מוריניו נשאל גם לגבי הצטרפותו של בייל לסגל: "כל מאמן תמיד אוהב שיש לו את השחקנים הטובים ביותר בסגל שלו. כשבייל בריא ובכושר, הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר באירופה. אבל מלבד העובדה הזו, חשוב שהוא ישתלב טוב בקבוצה ובסגל. קבוצה זה פאזל שמרכיב הכל ביחד, וכרגע אין לנו פאזל כזה. זו הבעיה שלנו".

ז'וזה מוריניו | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי