שער גדול לפראט, מהפך ו-2:4 נהדר ללסטר על ברנלי

שחקני לסטר חוגגים | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

השועלים השיגו ניצחון בתום משחק משוגע ונותרו מושלמים אחרי שני מחזורים. הקשר הבלגי סיפק ביצוע גדול, בארנס, פיטרס (עצמי) וג'אסטין הוסיפו. 0:3 לברייטון על ניוקאסל, ביסומה בעט בפניו של לואיס והורחק

(גודל טקסט)

המחזור השני של הפרמיירליג נמשך גם הערב (ראשון), לאחר ה-0:2 של ליברפול על צ'לסי וה-2:5 הענק של טוטנהאם על סאות'המפטון – גם לסטר נכנסה לעניינים, כאשר רשמה 2:4 על ברנלי בתום משחק נהדר וחוויית צפייה לכל אוהד כדורגל.

צפו בתקציר ה-2:4 של לסטר על ברנלי

השועלים נותרו עם מאזן מושלם, אחרי שהביסו 0:3 את ווסט ברומיץ' במחזור הפתיחה. הפעם הם נקלעו לפיגור כבר אחרי 10 דקות, כשכריס ווד סיפק בעיטה מצוינת לרשת מזווית קשה אחרי שהשתלט על הכדור עם העוצמות הפיזיות האדירות שלו. 10 דקות חלפו והגיע ה-1:1, כשטימותי קסטנייה חדר לרחבה מהאגף הימני ומצא בכדור רוחב את הארווי בארנס. האחרון בעט בנגיעה כדור שטוח, לא חזק במיוחד, אך מדויק, שהלך אל הפינה השמאלית ולרשת.

המהפך הושלם בדקה ה-50, כאשר שוב קסטנייה העביר כדור רוחב מהאגף הימני, שניתז מרגלו של אריק פיטרס אל תוך השער שלו וההולנדי כבש שער עצמי. בדקה ה-61 לסטר עלתה ל-1:3 כשג'יימס ג'אסטין הצעיר בעט ממרכז הרחבה לרשת אחרי פעולת הכנה יפה של איוסה פרס. ג'ימי דאן צימק בדקה ה-73 בנגיחה אחרי הגבהה של דווייט מקניל וקבע 3:2.

ג'יימי וארדי חוגג עם ג'יימס ג'אסטין | Rui Vieira – Pool/Getty Images

ואז הגיע השער שסגר את הסיפור במשחק, והשער היפה במשחק. דניס פראט הבלגי היה עם הכדור במרחק של 20 מטרים משער ברנלי, סידר לעצמו מצב בעיטה ושיגר כדור אדיר אל עבר החיבורים. גול ענק של הבלגי בן ה-26. אגב, עבור ברנלי היה זה המשחק הראשון העונה בליגה וזו לא הפתחה שהיא חלמה עליה, על אף שהיכולת שלה הייתה לא רעה.

ניוקאסל – ברייטון 3:0

שתי הקבוצות הגיעו למפגש בסנט ג'יימס פארק במומנטומים הפוכים לחלוטין, כאשר המגפייז ניצחו 0:2 את ווסטהאם, בעוד השחפים הפסידו 3:1 לצ'לסי. עם זאת, הערב השיגה ברייטון ניצחון בכורה בליגה ומרשים במיוחד. ניאל מופה ניגש לנקודה הלבנה (בעקבות הכשלה של אלן סיינט-מקסימין על טאריק למפטי) בדקה הרביעית והעלה את קבוצות ליתרון וכעבור שלוש דקות השלים צמד בזק לאחר כדור רוחב מדויק של לאונרדו טרוסארד.

בהמשך הקצב נרגע משמעותית והאקשן חזר רק לדקות הסיום. בדקה ה-83 מופה הוסיף בישול לארון קונולי ובדקה ה-89, איב ביסומה הורחק בכרטיס אדום (לאחר בדיקה ב-VAR) בעקבות ניסיון מסירה בעקב שפגע בראשו של ג'מאל לואיס, שנאלץ לחבוש את ראשו.

שחקני ברייטון חוגגים | LINDSEY PARNABY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי