18 מקרי קורונה בלייטון, המשחק נגד טוטנהאם נדחה

הספרס היו אמורים לפגוש את היריבה הערב בגביע הליגה אך זו סגרה את מתחם האימונים בעקבות מכת הידבקויות. מוריניו התייחס לבייל ("אולי יחזור מוקדם מהצפוי"), וסוכנו סגר חשבון. ומה עם דלה עלי?

(גודל טקסט)

יומיים בלבד אחרי שהביסה 2:5 את סאות'המפטון במחזור השני בפרמיירליג, טוטנהאם של ז'וזה מוריניו הייתה אמורה לארח הערב (שלישי, 20:00, ספורט1) במשחק חוץ נגד לייטון אוריינט בסיבוב השלישי בגביע הליגה, אך המשחק נדחה בעקבות מכת קורונה אצל היריבה. המספר המדויק לא פורסם, אך על פי הדיווחים לא פחות מ-18 שחקנים נדבקו בנגיף.

לפי "גרדיאן" אין חובה לקיום בדיקות קורונה בליגות הנמוכות אולם טוטנהאם דרשה מהיריבה לעבור בדיקות לאחר משחק ביום שבת. במועדון ממזרח לונדון היו מופתעים ומגרש האימונים נסגר עד להודעה חדשה. דווח כי השחקנים עלו לשחק בשבת נגד מנספילד טאון על אף שלא הרגישו בטוב. הספרס שסובלים מעומס עצום – זה היה אמור להיות משחקם הרביעי בעשרה ימים – יוכלו לנוח.

אולם, עם כל הכבוד למפעל הצנוע, הכותרות סביב הספרס קשורות לרכש הטרי גארת' בייל ולמי שנראה בדרך החוץ – הקשר דלה עלי. הקשר האנגלי נותר מחוץ לסגל של מוריניו בשני המשחקים האחרונים, לאחר שהוחלף במחזור הפתיחה כבר במחצית, והשמועות על עזיבתו הולכות ומתגברות. לפי "דיילי מייל", יו"ר הקבוצה, דניאל לוי, יקשה מאוד על שחרורו בקיץ הזה.

דלה עלי | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

"למרות שנראה שהוא מאבד את מעמדו בקבוצה, לוי, שידוע בניהול המשא ומתן הקשוח שלו – לא ייתן לשחקן שהעריך במאה מיליון ליש"ט אשתקד – לעזוב בזול", נטען בדיווח. פריז סן ז'רמן הוזכרה כמועמד לצרפו ועוד נכתב כי אנטוניו קונטה מאמן אינטר הוא 'חובב ידוע שלו שנים רבות'. לוי יטיל וטו על עזיבתו לקבוצה אחרת מאנגליה, אך אפשרות של השאלה לעונה אחת נשקלת. דלה עלי סובל מחוסר מזל שכן דווקא היום הוא היה צפוי לשחק. "הוא ישחק ויצטרך להוכיח עד כמה הוא טוב", אמר מוריניו לקראת המשחק עוד קודם לכן.

בייל שהגיע בקול תרועה רמה פצוע וההערכות הן שיחזור לשחק רק בעוד חודש, אולם מוריניו אופטימי. "הוא כל כך שמח להיות כאן, עם המועדון של ליבו, כה שמח לשחק עבורנו וכשלשחקן יש את המוטיבצייה הזו, פעמים רבות מאוד זמן ההחלמה מתקצר. אנחנו רוצים לחזור לו, כשהוא זמין להתאמן נקבל אותו בברכה ונשמח לעזור לו לחזור להיות אחד השחקנים הטובים בעולם". סרחיו רגילון צפוי להיות כשיר כבר בסוף השבוע.

סוכנו של השחקן, ג'ונתן ברנט, סיפר היום: "טוטנהאם עשתה את הצעד הראשון (לפני מנצ'סטר יונייטד). השיחה עם דניאל לוי עשתה את ההבדל. הוא רצה כבר זמן רב שבייל יחזור והפעם זה יסתדר. נכון שהחוזה לשנה (בייל חתום בריאל עד 2022) אבל אני לא רואה סיבה שלא ימשיך לעונה נוספת ואני מקווה שנושא חזרתו לריאל לא יעלה. אני מקווה שהוא יחזיר את אהבתו למשחק ויראה מה שהוא מסוגל, זה תלוי בו. הוא לא עומד במבחן, הוא בסדר. הוא השיג יותר מכל כדורגלן בריטי בחו"ל".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1009852

על ריאל מדריד: "לדעתי לא התייחסו אליו נכון, לא העריכו מספיק מי שנתן כל כך הרבה למועדון הנהדר הזה. קשה לשים את האצבע על דבר אחד אבל אני חושב שמי שהשיג כל כך הרבה בשבע שנים היו צריכים להתייחס טוב יותר. לא רוצה להאשים אף אחד או להיכנס לזה אבל אני חושב שמה שהאוהדים עשו לו היה מביש והמועדון בטח לא עזר. זה כל מה שאני באמת רוצה להיכנס אליו. עם כל מה שנתן הם צריכים לנשק את האדמה עליה הוא דורך".

מנצ'סטר יונייטד רוצה להימנע ממבוכה

קבוצה גדולה שתשחק הערב (22:15, ספורט1) היא מנצ'סטר יונייטד שתפגוש את לוטון מליגת המשנה. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר פתחה את העונה עם הפסד ביתי קשה 3:1 נגד קריסטל פאלאס ותרצה להימנע ממבוכה. "אנחנו זקוקים לארבעה או חמישה משחקים כדי לעמוד בסטנדרט הגבוה שלנו", אמר סולשיאר לקראת המשחק. באנגליה מצפים להופעת הבכורה של דין הנדרסון בשער.

בינתיים באנגליה דווח שיונייטד התעניינה בחלוץ אברטון, דומיניק קלברט-לווין, כשלטענת "סאן", הטופיז דרשו מחיר עתק של 80 מיליון ליש"ט.

במשחקים נוספים: ניופורט קאונטי – ווטפורד (21:00), ווסט ברומיץ' – ברנטפורד (21:30), ווסטהאם – האל סיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי