דיווח: ווינאלדום סירב להצעת ליברפול, דוגלאס קוסטה בדרך ליעד מפתיע?

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | AFP

ההולנדי לא הסכים להאריך את ההתקשרות ועשוי לעזוב בתחום העונה ללא תמורה. הברזילאי, אשר מיוצג על ידי מנדש, שוקל את עתידו ביובנטוס ונמצא על הכוונת של וולבס, שהחתימה את נלסון סמדו

(גודל טקסט)

רשמי (23.09)

חבר חדש לערן זהבי. השוער הגרמני וינסנט מולר בן ה-20, נרכש על ידי פ.ס.וו מורצברגר קיקרס, העולה החדשה לליגה הגרמנית השנייה תמורת חצי מיליון יורו.

הקשר הצעיר של ברצלונה, מונצ'ו, הושאל עד תום העונה לג'ירונה מהליגה השנייה בספרד, שתוכל לרכוש את השחקן בקיץ.

עוד בברצלונה: המגן נלסון סמדו חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות בוולבס האנגלית, ששילמה עבורו לא פחות מ-30 מיליון יורו ותשלם 10 מיליון נוספים עבור בונוסיים עתידיים (ראו ידיעה נפרדת).

נוטינגהאם פורסט מליגת המשנה באנגליה צירפה לשורותיה את קשר בורנמות', הארי ארטר האירי בן ה-30, שהושאל בשתי העונות אחרונות לקרדיף ופולהאם בהתאמה.

שמועות

עסקת ענק בפתח? וולבס מביעה עניין בלא אחר מאשר דוגלאס קוסטה מיובנטוס, אותו מייצג ז'ורז'ה מנדש, לו לא מעט קשרים אצל הזאבים. על פי 'טוטוספורט', הקבוצה האנגלית אחת מבין לא מעט אופציות שיש לברזילאי, שעדיין שוקל את עתידו.

מילאן שקריניאר הסלובקי, ששיחק מול נבחרת ישראל לאחרונה בליגת האומות, נמצא על הכוונת של טוטנהאם. על פי הדיווחים, התרנגולים פנו לאינטר שצפויה לדרוש כ-55 מיליון ליש"ט.

ניקולס טאגליאפיקו יעזוב את אייאקס? על פי הדיווחים, המגן השמאלי בן ה-28 רוצה לעבור לפרמיירליג ובין המתעניינות אפשר למצוא את מנצ'סטר יונייטד ולסטר, שכבר בדקו לגביו. תג המחיר: 23 מיליון ליש"ט.

ניקולס טגליאפיקו
ניקולס טגליאפיקו | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

ב'דיילי אקספרס' סבורים שארסנל וצ'לסי רוקמות טרייד מסקרן, במסגרתו הקשר אנגולו קאנטה יעבור לתותחנים ואילו מתאו גנדוזי יעשה את הדדך ההפוכה בנוסף לסכום כספי שטרם נקבע.

קאמבק לא צפוי? ארבע שנים לאחר שעזב את באיירן מינכן, מריו גצה סיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד ומחפש קבוצה חדשה. ובגרמניה מדווחים שכובש שער הניצחון בגמר המונדיאל עשוי לשוב למדי הבווארים.

עוד שחקן שעשוי להצטרף לאלופת אירופה הוא קאלום האדסון אודוי, שנמצא על הראדר של הבווארים כבר תקופה ארוכה. על פי 'טלגראף', הגרמנים ינסו לשאול את האנגלי בן ה-20, בדיוק כפי שעשו אשתקד עם איבן פרישיץ'.

בדרך לברצלונה בכל זאת? ג'ורג'יניו ווינאלדום דחה את הצעת ליברפול להאריך את חוזהו במועדון והוא עשוי לעזוב את אנפילד בתום עונת 2020/21 ללא תמורה, אולי לקבוצה של המאמן רונאלד קומאן שכבר הביע בו עניין.

רונאלד קומאן | ברצלונה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי