צ'לסי הציבה תג מחיר לקפה, סילבה וצ'ילוול עשויים לפתוח

קפה אריסבלאגה | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

השוער המאכזב יושאל העונה, אך הבלוז ידרשו 40 מיליון ליש"ט תמורת בקיץ הבא. שחקני הרכש צפויים לקבל דקות בכורה בפרמיירליג נגד ווסט ברומיץ' (שבת, 19:20 בספורט1), קבאז'רו יפתח ומנדי ימתין על הספסל

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

רשימת ההחתמות המרשימות שביצעה צ'לסי הקיץ הציבה רף ציפיות גבוה ממנה באופן אוטומטי, אולם בינתיים, אוהדי הבלוז עדיין לא זכו לראות את כל הכוכבים החדשים בפעולה והקבוצה כבר ספגה הפסד בכורה בליגה, כשנכנעה לליברפול ביום ראשון האחרון. אחרי שהוציאה עצבים על ברנסלי והביסה אותה 0:6 בגביע הליגה, מחר (שבת, ישיר בספורט1 ב-19:20) הקבוצה של פרנק למפארד תנסה להתחיל ברצף ניצחונות ראשון לעונה הנוכחית בפרמיירליג, כשתתארח אצל העולה החדשה ווסט ברומיץ'.

בתקשורת האנגלית עוסקים בעיקר בסוגיית השוער: למפארד מאס בקפה לאחר סדרת טעויות קשות של הספרדי, שהחלה עוד בעונה שעברה והגיעה לשיאה במשחק האחרון נגד ליברפול. ב"מטרו" דווח היום כי צ'לסי, בידיעה שהיא תיאלץ להפסיד סכום נכבד על קפה שנרכש ב-71 מיליון ליש"ט, מוכנה להקשיב להצעות מקבוצות שיהיו מעוניינות לשאול ממנה את השוער, אך במקביל הציבה עליו תג מחיר של 40 מיליון ליש"ט למי שתרצה לקנות אותו בקיץ הבא.

בתוך כך, בלונדון ציפו לראות את הרכש הטרי, אדוארד מנדי שהצטרף השבוע מראן תמורת 22 מיליון פאונד, פותח בין הקורות כבר במשחק מחר, אלא שלמפארד הבהיר כי הופעת הבכורה של הצרפתי תיאלץ לחכות לפחות מחזור אחד נוסף. אי לכך, מי שיהיה ב-11 הוא ווילי קבאז'רו הוותיק. "זה לא הולך לקרות, היה לו שבוע ארוך והוא לא ממש התאמן. זה עדיין מוקדם מדי לתת לו לפתוח בשער", הסביר המנג'ר בנוגע למנדי במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

הבכורה תחכה | צ'לסי, רשמי

שניים שכן עשויים לשחק לראשונה בפרמיירליג במדים הכחולים הם תיאגו סילבה ובן צ'ילוול, שכבר שותפו במהלך הניצחון על ברנסלי, אך ייתכן שהמאמן יעדיף דווקא לשמור אותם להמשך השבוע, לאור העובדה שלצ'לסי מחכה מפגש עם טוטנהאם בגביע הליגה ביום שלישי וכמובן משחק נגד קריסטל פאלאס בשבת הבאה. "אני מאמין שהם כשירים לפתוח, אבל צריך לקחת בחשבון שאנחנו משחקים שוב בשלישי ואז בשבת. עם בן נהיה יותר זהירים, כי הפציעה שלו הייתה קשה", אמר למפארד.

אנדראס כריסטנסן שהורחק נגד ליברפול לא יוכל לשחק נגד ווסט ברומיץ', כמו גם חכים זייך וכריסטיאן פוליסיק שמתאוששים מפציעות. קאי האברץ, שכיכב עם שלושער בגביע הליגה, צפוי להמשיך בעמדת הקשר ההתקפי ובחלק הקדמי אנחנו עשויים לראות שיתוף פעולה מסקרן בין תמי אברהם, שהצטיין בניצחון האחרון, לטימו ורנר שיוסט שמאלה אם החלוץ האנגלי אכן יפתח בהרכב. הגרמני, שעדיין לא כבש מאז שהגיע לבלוז אך הפגין יכולת טובה, יקווה לרשום שער בכורה ובהתחשב שכך שהיריבה ספגה עד כה שמונה שערים בשני מחזורים, בהחלט אפשר לצפות ממנו שימצא את הרשת.

יפתח לראשונה בליגה? | Neil Hall – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי