עדיין מושלמת: אברטון בפסגה אחרי 1:2 על קריסטל פאלאס

לראשונה מאז 1994 הטופיז ניצחו בכל שלושת מחזורי הפתיחה. קולמן בישל לקלברט-לוויין בדקה העשירית (כבש את שערו החמישי העונה). קויאטה אמנם השווה בנגיחה אך רישאליסון קבע את תוצאת המשחק בפנדל בדקה ה-40

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה האנגלית נפתח עם 2:3 משוגע של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון בחוץ. עוד מעט, ב-19:30 (שידור ישיר בספורט1) ייצא לדרך המשחק בין ווסט ברומיץ' לצ'לסי, ובינתיים גולת הכותרת שייכת לאברטון שגברה 1:2 על קריסטל פאלאס והשיגה ניצחון שלישי ברציפות מפתיחת העונה בדרך לפסגה. ערב המשחקים ננעל כשברנלי נכנעה בביתה 1:0 לסאות'המפטון משער של דני אינגס.

קריסטל פאלאס – אברטון 2:1

העונה שעברה הייתה מאוכזבת מאוד עבור קרלו אנצ'לוטי שהגיע לאברטון בסוף דצמבר אך לא הצליח לעזור והטופיז סיימו את 19/20 במקום ה-12 מאכזב. לאחר השקעה מאסיבית במהלך הקיץ, הציפיות עלו משמעותית ובינתיים זה נראה טוב מאוד עבור הטופיז, שהמשיכו הערב את פתיחת העונה הנהדרת שלהם עם ניצחון שלישי, הפעם 1:2 על קריסטל פאלאס, ולראשונה מאז 1993/94 לאברטון יש מאזן מושלם בחלוף שלושה מחזורים. ,

אברטון עלתה ליתרון בדקה עשירית, התקפה יפה שהחלה אצל חאמס הסתיימה בכדור רוחב של שיימוס קולמן דומיניק קלברט-לווין שדחק לרשת את שערו החמישי העונה בשלושה מחזורים בלבד. הוא כבש במחזור הפתיחה את שער הניצחון נגד טוטנהאם ובשבוע שעבר הרשית שלושער נפלא.

המארחת, שלהזכירכם הגיעה למשחק אף היא עם שני ניצחונות, האחרון שבהם 1:3 על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, השוותה די מהר כששייקו קויאטה נגח נפלא אחרי כדור קרן של אנדרוס טאונסנד בדקה ה-26, אולם הטופיז, ששלטו הרבה יותר בכדור, אמרו את המילה האחרונה. בדקה ה-40 רישאליסון כבש בפנדל אחרי נגיעת יד של ג'ואל וורד.

חאמס רודריגס | Bradley Collyer – Pool/Getty Images
קרלו אנצ'לוטי | JUSTIN SETTERFIELD/POOL/AFP via Getty Images

באמצע השבוע תארח אברטון את ווסטהאם יונייטד בגודיסון פארק ובשבת הבא תפגוש בביתה את ברייטון, האם היא מסוגלת להשיג 12 מ-12? לפאלאס מצפה אתגר גדול בדמות משחק חוץ בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי.

צפו בתקציר: סאות'המפטון ניצחה את ברנלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי