צ'לסי שמרה על המסורת בפנדלים, למפארד: "אסור לאבד ריכוז"

הבלוז הפסידו בדו קרב מהנקודה בשישה משמונת הניסיונות הקודמים בגביע הליגה, המאמן כעס על ההגנה וגיבה את מאונט שהחטיא: "הוא עוד יידע לילות גדולים". וגם: הריב עם מוריניו. ורנר זכה לשבחים בתקשורת

(גודל טקסט)

אמנם היא הייתה הקבוצה הדומיננטית ביותר בחלון ההעברות הקיץ אך צ'לסי של פרנק למפארד חוותה פתיחת עונה קשה. הבלוז הודחו אתמול (שלישי) מגביע הליגה בשמינית הגמר אחרי שנכנעו בד-קרב הפנדלים נגד טוטנהאם. זו הפעם השישית בה הבלוז נכנעים בפנדלים משמונת הניסיונות הקודמים שלהם במפעל. בעשרת הימים האחרונים הם הספיקו גם להפסיד לליברפול במשחק הביתי בליגה ולהיקלע לפיגור 3:0 בווסט ברומיץ'.

הרגע שהבלוז יקחו מהמשחק הזה הוא שער היתרון הנהדר של טימו ורנר, בניסיון ה-11 שלו לעבר השער. מאז תחילת העונה שעברה, רק רוברט לבנדובסקי (56 שערים) וצ'ירו אימובילה וכריסטיאנו רונאלדו (40 שערים כל אחד) כבשו יותר ממנו. אם נתייחס לכך שבתום 90 דקות התוצאה הייתה 1:1 הרי שהגרמני לא הפסיד ב-41 המשחקים האחרונים בהם הבקיע (35 ניצחונות ושש תוצאות תיקו).

"הבלוז שלטו במחצית הראשונה והובילו במשל זמן רב אך שער מאוחר של אריק לאמלה שיבש את התוכניות", נכתב ב"דיילי מייל", ועוד ציינו כי מייסון מאונט היה הגיבור הטראגי אחרי שכל תשעת הבועטים הקודמים הצליחו לכבוש. ב-"BBC" שיבחו את השחקנים החדשים: "הם מרשימים", נכתב, שם ציינו הצלה גדולה של אדוארד מנדי במשחק הבכורה שלו ואת משחקו הטוב והשקט של בן צ'ילוול. על ורנר נכתב שהוא 'פתח את החשבון והספירה' במדי קבוצתו החדשה עם סיומת קטלנית'.

טימו ורנר כובש. זכה לשבחים | Neil Hall – Pool/2020 Getty Images

למפארד מתח ביקורת על שחקניו משום שלטענתו איבדו ריכוז בחלק האחרון של המשחק וספגו שער מיותר: "זה היה מתסכל מאוד, אנחנו עובדים על זה הרבה מאוד – להגן ברחבה כמו שצריך. עשינו את זה טוב נגד ברייטון ונגד ליברפול בחלקים נרחבים מהמשחק. אסור לנו להירדם. השחקנים חייבים להשתפר לגבי זה אחרת נמשיך לספוג".

לצד האכזבה, למפארד אמר שהיו גם דברים טובים: "רצינו, בוודאי שרצינו להישאר במפעל הזה, אבל היו כמה חלקים טובים בהופעה. שלטנו בכדור וניסינו להבקיע עוד שערים. אני משוכנע שנהיה טובים יותר. נראינו עייפים לקראת המשחק וזה בהתחשב בעומס".

ההחמצה של מאונט: "אני לא חושב שזו תהיה מכה עבורו. זה היה לילה מאכזב, אך יהיו לו עוד לילות גדולים רבים עבור המועדון ועבור הנבחרת. הוא ישחק במשחקים עם חשיבות עצומה ויהיה גיבור מכריע בפן החיובי. אני תמיד מגבה אותו ויש לו את התמיכה של כל הסובבים אותו. הוא החמיץ אבל ההפסד הוא קולקטיבי".

על התקרית עם מוריניו: "היה לנו קצת כיף על הקווים. אני מסתדר איתו וגם הוא אמר את זה. התייחסתי לעובדה שנראה שהוא מדבר עם השופטים יותר מאשר עם השחקנים שלו. יש לי כבוד עצום אליו ולא משנה מה אמרנו באותו רגע. הכל היה בסדר וזה לעולם לא השתנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי