רוני המליץ ליונייטד: רדו מסאנצ'ו – זה החלוץ שאתם צריכים לצרף

רגע לפני שהשדים האדומים מארחים את טוטנהאם הערב (18:30, ישיר בספורט1), אגדת העבר של המועדון במסר: "הארי זה בדיוק מה שהקבוצה צריכה, הוא חלוץ אמיתי יוריד מהצעירים את הנטל של השערים. גם אני למדתי מרוד"

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה האנגלית יינעל הערב (ראשון) עם לא מעט משחקים. במוקד, מנצ'סטר יונייטד תארח את טוטנהאם באולד טראפורד (18:30, שידור ישיר בספורט1), כששתיהן לא פתחו את העונה מספיק טוב. התרנגולים כזכור הביסו 2:7 את מכבי חיפה ביום חמישי והעפילו לשלב הבתים בליגה האירופית, והם ממשיכים במרתון המשחקים. רגע לפני המשחק, וויין רוני, שחקנה של דרבי קאונטי ואגדת העבר של השדים האדומים, המליץ לקבוצתו לשעבר לוותר על ג'יידון סאנצ'ו כדי להחתים במקומו את הארי קיין, חלוצה של הספרס.

רוני, שהבקיע אתמול שער אדיר וסידר לקבוצתו 0:1 על נוריץ', כתב בטור לעיתון "סאנדי טיימס": "סאנצ'ו הוא שחקן מהטופ, אבל אני חושב שזה מוזר שהוא בראש סדר העדיפויות של יונייטד. מדוע לשלם קרוב למאה מיליון ליש"ט עבור שחקן שכבר יש לך? בקבוצה נמצאים מרקוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל, ואם סאנצ'ו יצטרף אז מייסון גרינווד שהוא צעיר אף הוא ומשחק באותה עמדה – יצטרך להישאר על הספסל".

מה צריך לעשות: "אני מעדיף להשקיע מאה מיליון ליש"ט בניסיון להשיג את קיין. כן, להוציא אותו מטוטנהאם, זה יהיה קשה ואולי אף בלתי אפשרי, אבל יונייטד קבוצה שחייבת להתאמץ כדי להחתים את השחקנים הטובים ביותר, וקיין הוא בדיוק מה שהקבוצה צריכה. קיין דומה לארלינג הולאנד שהקבוצה איבדה – מספר 9 אמיתי".

הארי קיין חוגג נגד מכבי חיפה | Tottenham Hotspur FC via Getty Images)

איך הגעתו תעזור לשחקנים הצעירים: "קיין או הולאנד היו נותנים לראשפורד ומרסיאל אפשר לשחק חופשי יותר בכנפיים ולהוציא את המיטב בלי נטל ההבקעה שבוע אחר שבוע. עדיף ליונייטד חלוץ '9' אמיתי מהם יוכלו ללעמוד, בדיוק כפי שאני למדתי מרוד ואן ניסטלרוי. כמובן שיש עוד דרכים רבות לשחק כמו שאנחנו רואים בליברפול עם רוברטו פירמינו".

קיין עצמו מרוכז כולו בטוטנהאם כמובן והוא יקווה לשפר את ביצועיו נגד יונייטד. עד היום הוא כבש פעמיים בלבד ב-13 מפגשים נגדה. עוד סטטיסטיקה מעניינת היא שאף לא אחד מ-11 המשחקים האחרונים בין השדים האדומים לספרס באולד טראפורד לא הסתיים בשוויון. המארחת ניצחה 11 פעמים והאורחת שלוש, הפעם האחרונה ב-2018/19, במחזור השלישי בליגה, כאשר לוקאס מורה כבש צמד וקיין הוסיף שער נוסף.

בתקשורת הבריטית נכתב כי ג'ובאני לו צ'לסו הפך לשחקן חשוב יותר בפאזל של מוריניו והוא עשוי לפתוח גם היום אחרי הצמד נגד מכבי חיפה. מעבר לכך נטען כי הגיע הזמן שדוני ואן דה ביק יעשה את הופעת הבכורה שלו בהרכב, ומעבר לכך ארון ואן ביסאקה צריך לשפר את ביצועיו. נמתחה ביקורת על מרסיאל. "אין לו תחרות על מקומו והוא היה פושר מאוד עד עתה והוא נמצא תחת לחץ לפני שהספקות יצוצו שוב", נכתב ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז". בחזרה לספרס, גארת' בייל עדיין בחוץ אך יונג מין סון עשוי לפתוח, וכך גם סרחיו רגילון להופעת בכורה בפרמיירליג.

אנתוני מרסיאל. לא מרשים בינתיים | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי