ליברפול בהלם מה-7:2: "לא נתנו 100 אחוז". אליסון ייעדר כחודש

האלופה הושפלה בברמינגהאם, קלופ אישר שהשוער לא ישוב בזמן לדרבי וצפוי להיעדר לפחות ארבעה שבועות: "אדריאן לא היה הבעיה שלנו". ואן דייק העביר ביקורת נוקבת, בממלכה התקשו לעכל ובווילה צבטו את עצמם

(גודל טקסט)

כבר היו מספר תוצאות מטורפות העונה בפרמיירליג, רק אתמול (ראשון) זכינו לראות 1:6 מטורף לגמרי של טוטנהאם בתיאטרון החלומות על מנצ'סטר יונייטד, אבל ספק אם היה מישהו שדמיין אפילו שליברפול, האלופה ולא אחרת, תימחץ לחלוטין בברמינגהאם – ספגה 7:2 משפיל במיוחד נגד אסטון וילה.

בעונה שעברה, כשליברפול שיחקה באליפות העולם לקבוצות, ליברפול נדרסה במסגרת גביע הליגה 5:0 על ידי אסטון וילה במשחק בו יורגן קלופ אפילו לא עמד על הקווים, אבל הפעם דין סמית', ג'ון טרי ושחקניהם היו מי שהביסו את קלופ, מוחמד סלאח ושאר הכוכבים.

עם זאת, ליברפול חסרה את טיאגו אלקנטרה וסאדיו מאנה שנדבקו בקורונה וכן את השוער אליסון, שנפגע באימון המסכם בשבת וככל הנראה ייעדר 5-6 שבועות. אדריאן פתח בשער ורשם הופעת אימים ובסיום טען קלופ בנושא: "אין סיכוי שהוא ישחק בדרבי נגד אברטון במחזור הבא. חזרה תוך ארבעה שבועות זה אפשרי, יותר סביר לכיוון חמישה או שישה שבועות".

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

המשמעות היא שהשוער הברזילאי גם יחמיץ את אייאקס בליגת האלופות, שפילד יונייטד, מידטיילנד באלופות ואולי יוכל לשוב למשחק נגד ווסטהאם בסוף החודש או בתחילת נובמבר, אז ליברפול תפגוש את אטאלנטה באלופות ותתארח אצל מנצ'סטר סיטי בליגה.

על אדריאן אמר קלופ: "הוא שוער טוב מאוד, שבעונה שעברה שיחק 11 פעמים וניצחנו בכל המשחקים. הוא לא היה הבעיה שלנו, אלא התגובה של כל הקבוצה לשער הראשון. זו הייתה הבעיה. ברור שהוא טעה, אפשר לומר את זה, אבל ספגנו שערים כאלה בעבר, פחות או יותר, רק שהפעם לא הגבנו טוב".

זו השביעייה הראשונה שליברפול חוטפת מאז 1963 – גם אז היה זה 7:2, אבל נגד טוטנהאם – ושישייה ראשונה מאז ה-6:1 בסטוק במאי 2015, וליברפול גם הפכה לאלופה הראשונה שחוטפת שביעייה מאז ארסנל ב-1953. לעומתה, אסטון וילה כבשה שביעייה ראשונה בפרמיירליג מאז 1:7 על ווימבלדון בפברואר 1995 ופתחה את הפרמיירליג עם מאזן מושלם (שיחקה שלושה משחקים ולא ארבעה) לראשונה מאז 1962.

"את כל הטעויות האפשריות שאפשר לעשות במשחק כדורגל, עשינו הלילה", סיכם קלופ.

וירג'יל ואן דייק לא חסך בביקורת על משחק ההגנה שלו ושל חבריו ואמר: "אם אנחנו מסתכלים על עצמנו, ההרגשה היא שזו אחת ההופעות שבהן לא היינו עצמנו מההתחלה, לא נתנו 100 אחוז מההתחלה. היו לנו גם מצבים בהתקפה שלא ניצלנו ואנחנו מאוד מאוכזבים. במספרים כאלה אי אפשר להפסיד ולא ניתן לזה לקרות שוב. כולם צריכים לקחת אחריות על הופעה כזו".

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מנגד, אולי ווטקינס, חלוץ הרכש של אסטון וילה שכבש שלושער, הודה: "צבטתי את עצמי בשער הראשון, כי זה היה שער בשלב כל כך מוקדם. אני מאושר ועוד ניצחנו במשחק בצורה כזו. לא ייאמן. לא חשבתי שאבקיע שלושה שערים לפני המשחק, אבל קיבלתי ביטחון. הייתה לנו תכנית משחק והאמנו בעצמנו, אבל לא חשבנו שזה יסתיים בתוצאה כזו".

המנג'ר דין סמית' הוסיף: "זה משחק מיוחד, השחקנים נתנו הופעה מדהימה. אני כל כך גאה בהם. ביצענו את תכנית המשחק בצורה מושלמת והרבה מעבר לזה, כולם התאמצו ונתנו את הכל. נגד ליברפול אתה לא יכול לא להיות טוב ממנה, אחרת אתה מפסיד, אבל לחצנו בצורה מושלמת וזו הייתה הופעה יוצאת דופן. אני גאה בכל אחד ואחד מהשחקנים. אם יורגן קלופ אמר 'וואו' על ההופעה שלנו, אתה יודע שעשית משהו נכון".

אולי ווטקינס, רוס בארקלי וג'ק גריליש
אולי ווטקינס, רוס בארקלי וג'ק גריליש | Peter Powell – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי