Sport1 Banner

השלישי בליברפול: שרדאן שאקירי אובחן כנשא קורונה

אחרי טיאגו אלקנטרה וסאדיו מאנה, גם הקשר השוויצרי, שעבר בדיקות במדי נבחרתו, חלה בנגיף ויחמיץ את משחקיה הקרובים. צפוי לשוב בזמן לדרבי נגד אברטון לאחר הפגרה. ואן דייק ספג ביקורת מחלוץ העבר של המועדון

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

עוד חולה קורונה בליברפול: שרדן שאקירי, הקשר השוויצרי של האלופה, אובחן כחולה קורונה בבדיקות שעבר עם נבחרת שוויץ ושוחרר מהסגל שלה לקראת המשחקים הקרובים. "בהתייעצות עם רשויות הבריאות הוא נמצא בבידוד", נמסר מהנבחרת.

מדובר בשחקן השלישי של ליברפול שנושא את הנגיף כשקדמו לו סאדיו מאנה וטיאגו אלקנטרה שנעדרו מהתבוסה 7:2 נגד אסטון וילה ביום ראשון האחרון.

שאקירי, שהיה קרוב להיפרד מהקבוצה בחלון ההעברות, צפוי לחזור לסגל של קלופ לאחר פגרת הנבחרות כאשר ליברפול תחכה לאברטון המוליכה בדרבי גדול.

ג'רדאן שאקירי עם יורגן קלופ
שרדאן שאקירי עם יורגן קלופ | Gettyimages

עוד בליברפול, כזכור, לאחר המשחק הקפטן וירג'יל ואן דייק מתח ביקורת על היכולת שלו ושל חבריו. סטון קולימור, חלוץ העבר של ליברפול, אמר ל"מירור": "אם היינו זקוקים להוכחה שאומנות ההגנה אבדה – אז ליברפול ומנצ'סטר יונייטד סיפקו אותה ביום ראשון. מה שהכי מדאיגה אותי הוא שאסטון וילה לא הייתה צריכה להתאמץ אפילו כדי להבקיע שביעייה".

"אני לא אומר שואן דייק הוא לא שחקן ברמה עולמית כי כולנו יודעים מה הוא, אבל מה שמטריד שהוא וחבריו לקחו כל כך מעט אחריות. סטיב ברוס למשל היה מונע מהיריבות להבקיע, מסתדר במהרה ומאלץ את היריבות למצוא דרך אחרת. זה כאילו שחקנים ומאמנים מחכים עד למחצית כדי שמשהו יסתדר או אפילו לסיום המשחק".

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Matthew Ashton – AMA/Getty Images
עוד באותו נושא: שרדאן שאקירי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי