באנגליה טוענים: סולשיאר על סף פיטורים, פוצ'טינו בהיכון

ב"מירור" דווח כי הסבלנות של מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד אד וודוורד פקעה, והמנג'ר יסיים את דרכו אם התוצאות הרעות לא ייפסקו. הארגנטינאי מועמד מוביל להחליפו. אחרי הפגרה: פ.ס.ז', צ'לסי, לייפציג וארסנל מחכות

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ספגה 11 שערים בשלושת משחקיה בפרמיירליג עד כה והפסידה שניים מתוכם, כשהשיא הגיע ב-6:1 לטוטנהאם לפני שבוע. בעקבות כך, נראה כי הסבלנות של מקבלי ההחלטות אזלה ועל פי דיווח ב"מירור", המנכ"ל אד וודוורד יפטר את אולה גונאר סולשיאר אם התוצאות הרעות יימשכו.

הנורבגי נחשב לאגדה במועדון בזכות ההצלחה שלו במדים האדומים כשחקן, אך למרות היותו אהוב בקרב האוהדים, בממלכה טוענים כי וודוורד ישים את הרגשות בצד לטובת עתיד המועדון. החתמתו של סולשיאר כמחליף לז'וזה מוריניו בשנה שעברה היוותה הפתעה, אולם המנג'ר הצליח "לרענן את התרבות" של מנצ'סטר יונייטד והביא את הקבוצה לשלושה חצאי גמר, בגביע האנגלי, בגביע הליגה ובליגה האירופית.

מי שסומן כמועמד המוביל להחליף את סולשיאר, אם האחרון אכן יפוטר, הוא מאוריסיו פוצ'טינו שכבר הוזכר יותר מפעם אחת בהקשר של יונייטד. באנגליה מדגישים כי הארגנטינאי סירב למספר הצעות מאז שפוטר מטוטנהאם לפני כמעט שנה ועל פי התקשורת המקומית, מקורבים לפוצ'טינו סיפרו בשבוע שעבר כי ,הוא מחכה לפרויקט הנכון שיאפשר לו לבטא את הניסיון והיכולות שלו בבמה הגדולה".

פוצ'טינו. מחכה למנצ'סטר יונייטד? | Justin Setterfield/Getty Images

לשדים האדומים מחכה רצף משחקים מאיים במיוחד עם החזרה מפגרת הנבחרות. במחזור הקרוב הם "יתחממו" במפגש עם ניוקאסל, כאשר ארבע היריבות שיבואו לאחר מכן הן פריז סן ז'רמן, צ'לסי, ר.ב. לייפציג וארסנל. התבזות אחת נוספת כפי שהייתה נגד טוטנהאם תביא, ככל הנראה, להנפת הגרזן מעל ראשו של סולשיאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי