ברונו פרננדש זועם על הדיווחים: "מנסים לפגוע במנצ'סטר יונייטד"

כוכב השדים האדומים נשאל אם עימות עם סולשיאר גרם ליחסיהם לעלות על שרטון וטען: "הוא האמין בי והטקטיקה שלו מתאימה לי, אנחנו נענה לכולם נגד ניוקאסל"

(גודל טקסט)

פתיחת העונה הרעה של מנצ'סטר יונייטד מחלחלת לכל פינה במועדון. דווקא אחרי סיום מצוין בעונה שעברה, שהבטיח ברגע האחרון ואולי כנגד כמעט כל הסיכויים מקום בליגת האלופות, יונייטד ספגה שני הפסדים בשלושת המחזורים הראשונים העונה – כולל 6:1 משפיל מאוד מטוטנהאם לפני היציאה לפגרת הנבחרות – ודיווחים על מערכת יחסים עכורה בין אולה גונאר סולשיאר לכוכביו כבר מתפרסמים בקצב.

בימים האחרונים פורסמו ידיעות לפיהן מערכת היחסים בין המנג'ר לבין ברונו פרננדש, אולי הכוכב הגדול שלו לאור השינוי האדיר שיצר בקבוצה מאז הגיע בינואר שעבר, עלתה על שרטון. בין השאר נטען כי פרננדש מאס מהסיטואציה הנוכחית של יונייטד והתאכזב מאוד מסולשיאר בכל הנוגע לצד המקצועי, כשההידרדרות ביחסים הגיעה לשיאה במהלך ה-6:1 לטוטנהאם – אז הוחלף הפורטוגלי במחצית.

העיתונאים המקורבים למנצ'סטר יונייטד ולברונו פרננדש אמנם הכחישו שהיחסים בין השניים מעורערים, אך כן אישרו כי הקשר מאוכזב מהמצב בו נמצאת יונייטד ומאמין שסגל השחקנים הנוכחי יכול להוציא מעצמו הרבה יותר, בין אם תחת סולשיאר או מאמן אחר.

ברונו פרננדש
ברונו פרננדש. חוזר למנצ'סטר אחרי שבוע עמוס עם הנבחרת | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

אתמול, מיד לאחר שפורטוגל הביסה 0:3 את שבדיה גם ללא כריסטיאנו רונאלדו שנדבק בקורונה, התייצב פרננדש מול המיקרופונים ונשאל על הסיטואציה: "זה נכון שיש המון ספקולציות באוויר. כן, הוחלפתי במחצית, אבל המאמן אמר לי שזה כי המשחק היה גמור ולפנינו עוד הרבה משחקים. קיבלתי את זה. לא שמחתי, אבל לא אמרתי שום דבר שייפגע בקבוצה. אני מאמין שהפרסומים מטרתם לערער את היציבות".

פרננדש גם התעקש כי חדר ההלבשה של יונייטד מאוחד ושהקבוצה עובדת קשה לקראת המשחק מול ניוקאסל, בו הוא אמור לפתוח כרגיל: "סולשיאר מאמן שהאמין בי והטקטיקה שלו מאוד מתאימה לי. אל תשתמשו בשם שלי, של החברים שלי או של המאמן כדי ליצור צרות ביונייטד. מנצ'סטר יונייטד תענה לכולם במשחק הבא".

ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר
התשובה בשבת נגד המגפייז? פרננדש וסולשיאר | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

כאמור, יונייטד תתארח בשבת אצל ניוקאסל (החל מ-21:50, ישיר בספורט1) וביום שלישי תפגוש בצרפת את פריז סן ז'רמן בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. סולשיאר, שקבוצתו סופגת בקצב בכל המשחקים העונה וכזכור גם הניצחון היחיד שלה העונה עד כה הושג מפנדל אחרי שריקת הסיום בברייטון, יצטרך להחליט עם מי לפתוח במרכז ההגנה לאור המצב הרעוע בו נמצאים בלמיו.

הארי מגווייר עובר תקופה אומללה והבוקר ספג ביקורות קשות מאוד לנוכח הופעתו האחרונה בנבחרת אנגליה, ויקטור לינדלוף מציג יכולת חלשה בקבוצה ובנבחרת שבדיה וגם אריק באיי ספג פציעה נוספת לאחרונה ולא ברור אם כשיר במאת האחוזים.

דילמה נוספת בפניה עומד סולשיאר היא בכל הנוגע לקשר דוני ואן דה בייק, ההולנדי שהגיע מאייאקס ולא זוכה ליותר מדי קרדיט עד כה ועדיין לא זכה לפתוח בהרכב בליגה. ואן דה בייק כבש אתמול ב-1:1 של הולנד באיטליה, שערו השני העונה אחרי שכבש גם במחזור פתיחת עונה נגד קריסטל פאלאס, משחק בו עלה מהספסל. מי שייעדרו הם אנטוני מרסיאל המורחק ואדינסון קבאני שעדיין בבידוד וצפוי להיכלל לראשונה בסגל רק נגד פ.ס.ז' באלופות.

דוני ואן דה בייק
ואן דה בייק. יפתח לראשונה בפרמיירליג בשבת? | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי