"מנצ'סטר יונייטד יכולה לסגור 15-20 שנה ללא אליפות"

שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים | Phil Noble - Pool/Getty Images

ראיין גיגס סיפק תחזית פסימית עבור קבוצת חייו: "גם ליברפול, כשזכתה באליפות ב-1990, חשבה שהיא תיקח אחת נוספת בקרוב. כל מאמן או רכש ביונייטד מסומן כמי שיביא את התואר הבא, זה לא עובד כך"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי אמנם פתחה את העונה האירופית עם שני ניצחונות מרשימים בליגת האלופות, 1:2 על פריז סן ז'רמן ו-0:5 על לייפציג, אך בליגה היא צברה עד כה רק שבע נקודות בחמשת משחקיה הראשונים. השדים האדומים השקיעו לא מעט ברכישות דוני ואן דה בייק ואלכס טלס, בנוסף לצירופו של אדינסון קבאני בהעברה חופשית, אולם כל זה לא מספק סיבות לאופטימיות מבחינתו של אחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון.

ראיין גיגס, ששיחק 23 שנים במדי מנצ'סטר יונייטד ואף שימש כמאמנה הזמני לאחר פיטוריו של דייויד מויס, התארח בפודקאסט של ג'יימי קראגר ואמר כי בצורת האליפויות של השדים, אשר החלה ב-2013 אחרי הזכייה האחרונה תחת אלכס פרגוסון, עלולה להימשך תקופה דומה לזו שליברפול חיכתה לתואר הטרי שלה: "זה יכול להגיע ל-15 או 20 שנה, בלי שנשים לב, במיוחד אם יורגן קלופ ופפ גווארדיולה יישארו בסביבה. יש להם את המשאבים ויש את הדוגמא של ליברפול, שהזכייה האחרונה שלה הייתה ב-1990 ואז הם חשבו שהם יקחו עוד אליפות בקרוב".

הוולשי המשיך: "אפילו קלופ, לקח לו ארבע שנים וחצי לזכות באליפות. זה לוקח המון זמן. חייבים לחשוב על מה שהוא עשה, הוא שיפר את הקבוצה בכל עונה או השיג תואר כמו ליגת האלופות ואז ראו את השיפור, אז הלחץ ירד מעט. כל מאמן וכל רכש ביונייטד מסומן כמי שיביא את האליפות הבאה וזה לא עובד כך".

ראיין גיגס
ראיין גיגס. תחזית פסימית | טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי