ברונו פרננדש: "אני ופוגבה יכולים לעשות דברים גדולים יחד"

רגע לפני המשחק נגד ארסנל (ראשון, 18:30, ספורט1) הפורטוגלי רוצה לשחק לצד הצרפתי: "אני יכול ללמוד ממנו הרבה והוא ממני. השיטה שלנו? בכדורגל המודרני משחקים בכמה מערכים". וגם: מאזן האימה של התותחנים

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:5 הענק על לייפציג בליגת האלופות באמצע השבוע, מנצ'סטר יונייטד מחפשת ניצחון ביתי ראשון העונה בליגה כשתפגוש יריבה וותיקה – ארסנל, היום (ראשון) ב-18:30 (שידור ישיר בספורט1). רגע לפני המשחק, ברונו פרננדש, הכוכב הפורטוגלי, התראיין ל"סקיי ספורטס" ודיבר על רצונו לשחק יחד עם פול פוגבה.

פרננדש אמר: "זה תענוג לשחק איתו בקבוצה, כמובן שאנחנו יכולים לשחק יחד וזה לא משנה מי הפליימקר ומי בעמדה מספר 8. יש יותר מדי שיחות על כיצד נשחק יחד. אני יכול ללמוד ממנו הרבה והוא יכול ללמוד ממני. יחד נוכל לעשות דברים גדולין. יש לנו יחסים טובים, כמובן, שנינו מדברים איטלקית. הוא בחור מצחיק שאוהב להתבדח. אני אישית אשחק איפה שהמאמן יגיד לי, העיקר לשחק. אני יכול להסתגל לכל דבר".

על ספסולו של הצרפתי עד עתה: "פול רוצה לשחק, הוא רוצה להיות בהרכב תמיד, זה לא שונה מאף אחד.הוא שחקן מדהים שעשה הרבה דברים נהדרים בשנים האחרונות. הוא שינה את המשחק נגד פריז סן ז'רמן ונגד ניוקאסל. הוא היה שם, הוא נלחם על כל כדור. אנשים חושבים שהוא כועס כשהוא על הספסל, אבל הוא עלה עם המוטיבצייה הנכונה כפי שראינו. זה מניע אותו להוכיח את עצמו שוב".

שחקני יונייטד חוגגים. מה עם ניצחון ביתי בליגה? | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

כפי שנכתב אתמול, זה יהיה משחקו המאה של אולה גונאר סולשיאר על הקווים במועדון. הפרשן ג'יימי רדנאפ אמר: "ההתחלה שלנו הייתה מדהימה, כשהוא אימן לראשונה הרגשנו שזה כמעט היורש של אלכס פרגוסון. חשבנו שהוא איחד את הקבוצה והשחקנים ובנה הכל מחדש אחרי מה שהיה עם ז'וזה מוריניו. כעת יש הרבה יותר שאלות מאשר תשובות. הוא עשה עבודה סבירה הייתי אומר, לא יותר. יונייטד צריכה להיות במקום הרבה יותר גבוה. הם לעולם לא צריכים להיות בחלק התחתון".

השיטה של יונייטד: "כמובן שיש לנו הרבה מערכים. שיחקנו עם שלושה בלמים נגד פריז סן ז'רמן, אנחנו יכולים לשחק במערך היהלום וגם עם שלישייה מקדימה, זה הכדורגל המודרני. אולי לפני כמה שנים לקבוצה הייתה שיטה אחת שהיא התבססה עליה כל השנה. עכשיו הגיע הזמן לדעת איך לשנות את המשחק".

מנגד נמצאת ארסנל שמגיעה אף היא בכושר רעוע מאוד לאחר שני הפסדי ליגה. באנגליה הציגו את מאזן האימים של החניכים של מיקל ארטטה – ארסנל לא ניצחה אף משחק חוץ נגד "הטופ 6" ב-29 נסיונותיה האחרונים. המאזן? עשר תוצאות תיקו ו-19 הפסדים, יחס שערים שלילי 30:65.

פייר-אמריק אובמיאנג | Martin Rickett – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי