אולי הפעם? סיטי תנסה להחתים בינואר את מסי לקראת העונה הבאה

ליאו מסי | Ion Alcoba/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

דיווח באנגליה: התכולים מתכוונים להגיש לכוכב ברצלונה הצעה במהלך חלון ההעברות הקרוב, בו יישארו לפרעוש שישה חודשים עד לסיום חוזהו בברצלונה והוא יהיה רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ

(גודל טקסט)

קיץ סוער עבר בגזרת ליאו מסי. אחרי שנים שהוא חורר רשתות במדי ברצלונה, הפרעוש עשה קולות של מי שרוצה לעזוב, מנצ'סטר סיטי נקשרה אליו ואפילו היה נראה לפרק זמן לא קצר שהוא עוד ימצא את עצמו מאחד כוחות עם פפ גווארדיולה ומגיע לפרמיירליג. הארגנטינאי, על פי ההסכם שלו עם בארסה, היה רשאי לעזוב בסיום כל עונה בחינם אם ירצה בכך – וכך תוכננה העסקה.

לבסוף, הנשיא היוצא והמושמץ של הקטלונים, ג'וזפ מריה ברתומאו, בלם את המעבר כשבהיר שמסי היה צריך להודיע עד ה-10 ביוני על רצונו לעזוב בכדי לקבל שחרור בחינם – ואלו הימים בהם הכדורגל הספרדי רק חזר מפגרת הקורונה. ברתומאו הבהיר – מי שרוצה את מסי, תצטרך לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 700 מיליון יורו.

ברגע זה מסי נאלץ לוותר מכיוון שברור מאליו ששום קבוצה לא תשלם את הסכום הזה והודיע על הישארות בעל כורחו כשבמקביל תקף את הנשיא. אבל אם השחקן בן ה-33 ירצה לעזוב בסוף העונה הזו – זה כבר יהיה לו הרבה יותר קל, מכיוון שחוזהו יסתיים.

ג'וזפ מריה ברתומאו | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

ב"טלגרף" האנגלי דווח היום (שלישי) כי מנצ'סטר סיטי מתכננת להגיש למסי הצעה בחודש ינואר הקרוב ולהחתימו לקראת העונה הבאה. כידוע, בינואר יישארו לפרעוש שישה חודשים עד לתום חוזהו, ולכן הוא יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ ולחתום אצלה על חוזה מקדים לקראת העונה הבאה.

ההצעה של הסיטיזנס בקיץ לקפטן ברצלונה עמדה על חוזה עצום של 40 מיליון יורו לעונה למשך שלוש שנים, לאחריהם ימשיך לשנתיים נוספות בקבוצה הבת של המועדון – ניו יורק סיטי מה-MLS. אגב, לפני מספר שבועות עומאר בראדה (מנהל הכספים של מנצ'סטר סיטי) הצהיר כי קבוצתו תחזור לאופציית מסי אם רצונו לעזוב את בארסה יישאר בעינו. האם לראשונה בקריירה מסי הפרעוש יעזוב את הקאמפ נואו? בחודשים הקרובים נדע אם הכדורגל העולמי הולך לעבור רעידת אדמה של ממש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי