צפו בתקציר: סאות'המפטון זמנית ראשונה אחרי 0:2 על ניוקאסל

הריצה האדירה של הקדושים נמשכה, ללא אינגס הפצוע, שערים של אדאמס (7) וארמסטרונג (82) הקפיצו אותם מעל ליברפול ולסטר. ברייטון איימה על השער של ברנלי כמעט 20 פעמים, אך סיימה ב-0:0 מאכזב ונשארה בתחתית

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בפרמיירליג יצא הערב (שישי) לדרך בשני מוקדים שונים. במוקד, סאות'המפטון ניצחה 0:2 את ניוקאסל ועלתה זמנית לפסגת הטבלה. במשחק המוקדם, ברייטון וברנלי נפרדו ב-0:0 מאכזב.

סאות'המפטון – ניוקאסל 0:2

איזו פתיחת עונה מדהימה עושה הקבוצה של ראלף האזנהוטל. הקדושים רשמו הערב ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים, כאשר במשחק היחיד שהם לא יצאו עם כל הנקודות היה ב-3:3 נגד צ'לסי. ניוקאסל הגיעה היום לאצטדיון "סט. מארי" אחרי ניצחון על אברטון, וקיוותה לשחזר את היכולת שלה מהמחזור האחרון.

דני אינגס, שנמצא בכושר אדיר העונה, לא עמד לרשות מאמנו היום במשחק, אבל מי שכן היה הוא צ'ה אדאמס, שמתחילת העונה משחק נהדר וכבר בדקה השביעית מצא את הרשת של קארל דארלו אחרי בישול של תיאו וולקוט. בדקה ה-82 סטיוארט אמסטרונג נעץ את השני בשער של המגפייז וחתם את המשחק. כעת סאות'המפטון נמצאת במקום הראשון בטבלה, בשוויון נקודות עם ליברפול ונקודה אחת פחות מלסטר.

סאות'המפטון זמנית בפסגת הליגה | Robin Jones/Getty Images

ברייטון – ברנלי 0:0

שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה רעה מאוד, והערב כל אחת פספסה הזדמנות לקחת שלוש נקודות חשובות כדי לברוח מהתחתית הבוערת. השחפים, להם יש רק ניצחון בודד העונה, היו יכולים גם לטפס במעלה הטבלה לעבור את מנצ'סטר יונייטד, אך בשלב זה הם יחזיקו אצבעות לווסטהאם וטוטנהאם, שישחקו נגד יריבותיהם לתחתית וישאירו אותם מעל הקו האדום אם ינצחו.

באופן זמני, ברנלי עלתה מהמקום האחרוו בזכות הנקודה שהיא השיגה הערב, וכעת הקבוצה של שון דייטש מחזיקה במאזן של שתי נקודות, כאשר היא טרם רשמה ניצחון אחד העונה. ברייטון היא גם הקבוצה שתצא מאוכזבת מהמשחק, לאחר שהגיעה ל-19 מצבי הבקעה, אך הצליחה לאיים על המסגרת של ניק פופ שלוש פעמים בלבד.

ניק פופ עוצר את דני וולבק. השוער של ברנלי העניק לה נקודה | GARETH FULLER/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי