"זה קצת מפחיד": סאות'המפטון בפסגה אחרי 32 שנה

גם ללא אינגס הפצוע, "הקדושים" ניצחו בקלות 0:2 את ניוקאסל ועלו למקום הראשון באנגליה לראשונה מאז 1988: "האוהדים בטח יצלמו את הטבלה", אמר המאמן המאושר ראלף האזנהוטל

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

לפני שנה ושבוע, באוקטובר 2019, סאות'המפטון הייתה בשיא השפל. היא חטפה 9:0 ביתי מלסטר, אז עוד היו אוהדים ביציע, והמאמן שלה ראלף האזנהוטל היה על סף פיטורים. אמש (שישי) האוסטרי ושחקניו עשו היסטוריה כשהתמקמו בפסגת הפיגה לראשונה מאז ספטמבר 1988 – כמובן שבעידן הפרמיירליג זו הפעם הראשונה בתולדותיהם!

גם ללא דני אינגס שנפצע במחזור הקודם וישוב רק בעוד מספר שבועות, "הקדושים" כלל לא התקשו מול ניוקאסל וניצחו 0:2 משערים של צ'ה אדאמס כבר בדקה השביעית וסטיוארט ארמסטרונג בדקה ה-82 ובמאזנם 16 נקודות משמונה משחקים. יש לציין שלא פחות מחמש קבוצות יכולות לעקוף אותה עד תום המחזור הקרוב, סאות'המפטון יודעת שהיא בפסגה זמנית, אבל האופטימיות חוגגת לאור חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים – המעידה היחידה הייתה ב-3:3 בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי.

"האוהדים שלנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, הם בטח יצלמו את הטבלה", אמר האזנהוטל המאושר בסיום, "זה נחמד מאוד להיות במקום הראשון, אבל אסור שזה יהרוג את הרעב להשיג עוד. אנחנו צריכים להאמין שכל דבר אפשרי עם הקבוצה הזו. אני מאוד גאה בשחקנים, כי עשינו את זה בלי להשקיע הרבה כסף – אבל כן השקענו בהמון עבודה. זה קצת מפחיד מה שאנחנו עושים אם להיות כן, אבל זה לא מפתיע אותי".

ראלף האזנהוטל
ראלף האזנהוטל | Adam Davy/PA Images via Getty Images

בתקשורת האנגלית החמיאו לקבוצה מהדרום, אבל בשל אותה עובדה שחמש קבוצות יכולות לעקוף אותה ושאיבוד הפסגה צפוי לקרות עוד היום אחר הצהריים, לא נרשמה התלהבות יתר: "זה כנראה לא יחזיק הרבה זמן, מי יודע מתי זה יקרה שוב אם בכלל, אבל נחמד לחשוב על זה שסאות'המפטון תזכה באליפות, לא?", נכתב ב"דיילי מייל, "בעולם כל כך משוגע ומוזר ועם הטירוף שקורה בכדורגל, אולי הגיע הזמן של סאות'המפטון".

סאות'המפטון, אגב, ניצחה שלושה משחקי פרמיירליג רצופים לראשונה מאז מאי 2016, אז הדריך את הקבוצה לא אחר מאשר רונאלד קומאן, כיום מאמן ברצלונה שזכה לנצח ארבעה מחזורי פרמיירליג ברצף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי