אובמיאנג הגיב למתקפה של קרוס: "מאחל שיהיו לו ילדים בעתיד"

פייר אמריק אובמיאנגג, טוני קרוס | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images, Visionhaus/Getty Images

לאחר שהקשר הגרמני טען בפודקאסט במולדתו כי החלוץ "חוגג שערים בצורה מטופשת ולא מהווה מודל לחיקוי", כוכב ארסנל השיב בחשבון הטוויטר שלו: "עשיתי זאת בשביל הילד שלי ואמשיך גם. מאחל לו לגרום לילדיו אושר"

(גודל טקסט)

בהחלט אחד הסיפורים הביזאריים של הזמן האחרון בכדורגל העולמי. טוני קרוס, כוכב נבחרת גרמניה וריאל מדריד שבראיון אתמול (רביעי) יצא למתקפה נגד אופ"א ופיפ"א בעקבות לוח הזמנים המטורף בעולם כדורגל בימים אלו, גם ניצל את ההזדמנות כדי לבקר בצורה חריפה שניים מהחלוצים הטובים בעולם, אנטואן גריזמן ובעיקר פייר אמריק אובמיאנג.

קרוס בן ה-30 תקף את חלוצי ברצלונה וארסנל על הדרך בה הם חוגגים שערים ואת עיקר הביקורת ספג קפטן ארסנל, החלוץ הגבוני שלא אחת חגג את שעריו בשליפת מסכה ועטייתה על כל הפנים. גריזמן, לעומתו, חוגג עם ריקוד מחווה למשחק 'פורטנייט'. הסיבה לביקורת? לפי אלוף העולם ואלוף אירופה בעבר, אותם שחקנים מעדיפים להתרכז בעצמם באשר במשחק עצמו.

"אני חושב שחגיגות כאלה הן מטופשות מאוד, במיוחד אם הן כוללות חפצים או מסכות שמחביאים בגרביים", הצהיר קרוס בפודקאסט של העיתון "בילד", "אובמיאנג פעם חגג עם מסכה ושם הוא איבד אותי. אני חושב שזו ממש לא חגיגה שמהווה מודל לחיקוי, אלה שטויות. אני אהבתי לראות את גרד מולר חוגג, למשל, שחקן שפשוט קופץ מרוב אושר".

אובמיאנג חוגג במדי דורטמונד עם מסכה של ספיידרמן. "שם הוא איבד אותי" | PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images

אובמיאנג הסביר ב-2019 את הסיבה לחגיגתו עם מסכה של הפנתר השחור בטענה שבגבון הנבחרת מכונה 'הפנתרים השחורים' והוא חיפש מסכה שתייצג אותו, בעבר גם חגג עם מסכה של באטמן, אלא שהיום הוא כבר נשמע תקיף פי כמה: "האם לטוני קרוס יש ילדים? אני רוצה להזכיר שחגגתי כך מספר פעמים עבור הבן שלי ואעשה זאת שוב בעתיד. אני מאחל שיהיו לך ילדים יום אחד ואתה תעשה אותם מאושרים כמו שהילדים האלה מאושרים (צירף תמונה לציוץ)".

עוד אתמול אובמיאנג אף צייץ לראיון של קרוס: "אני רוצה להיות בטוח שזה באמת טוני קרוס אמר את זה", אולם הקשר לא השיב לציוץ בו תויג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי