מחרז כיכב עם שלושער, אפילו מנדי כבש: סיטי פירקה 0:5 את ברנלי

הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצלה את המעידה הדרמטית של ליברפול וחגגה בענק. המגן הבקיע את שערו הראשון מאז 2017, האלג'יראי התפוצץ עם שלישייה שנייה בפרמיירליג ודה בריינה סיפק צמד בישולים

(גודל טקסט)

אחרי שליברפול ספגה בתוספת הזמן וסיימה רק ב-1:1 מול ברייטון (ראו ידיעה נפרדת), מנצ'סטר סיטי ניצלה זאת עד תום, פירקה 0:5 את ברנלי במסגרת המחזור העשירי בפרמיירליג ושיפרה עמדות בטבלה. הקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה להתמודדות הביתית לאחר שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ומאזן עגום של 12 נקודות ועשרה שערי זכות בלבד בשמונה משחקים, אך הפעם היא לא התקשתה והכריעה את המשחק מול היריבה החלשה כבר במחצית הראשונה.

ריאד מחרז מצא את הרשת כבר בדקה השישית לאחר בישול של קווין דה בריינה ו-16 דקות מאוחר יותר הוא ניצל כדור חוץ של קייל ווקר כדי להשלים צמד במבצע אישי יפה. בדקה ה-41 הסיפור הוכרע סופית, כשהפעם זה היה בנג'מין מנדי שחזר להרכב של פפ אחרי כמעט חודשיים, קבע 0:3 בהפסקה בזכות וולה נהדר לאחר בישול נוסף של הכוכב הבלגי וחגג את שערו הראשון במדי מנצ'סטר סיטי. במחצית השנייה פראן הטורס הוסיף עם הראשון שלו העונה בליגה (66) ומחרז השלים שלושער ענק (69, השני שלו בפרמיירליג, לאחר עבודת הכנה של פיל פודן המחליף.

צפו בשער הבכורה של מנדי

סיטי, לה משחק חסר, הורידה את הפער מליברפול לשש נקודות, רשמה ניצחון ליגה חמישי בתשעה משחקים וחזרה בשעה טובה למאזן שערים חיובי (11:15). באמצע השבוע תפגוש הקבוצה של פפ את פורטו בחוץ בליגת האלופות, מפעלו בו היא עדיין מושלמת, ולאחר מכן תארח את פולהאם החלשה במסגרת הפרמיירליג. מנגד, ברנלי, שרשמה ניצחון בכורה במחזור שעבר מול קריסטל פאלאס, נותרה עמוק בתחתית עם חמש נקודות והיא תקווה לשפר עמדות במחזור הבא במשחק ביתי דווקא מול אברטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי