באנגליה הציעו: אלו השחקנים שיכולים לשדרג מיידית את מנצ'סטר יונייטד

לאור היכולת הלא יציבה של השדים האדומים מפתיחת העונה, כתבי ה"מירור" האנגלי הציעו לסולשיאר חמישה שחקני חיזוק, שעשויים לשנות את פני הקבוצה כבר בחודש ינואר הקרוב

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד חווה עונה מוזרה, לצד ההשפלה שחטפה מטוטנהאם, הפסד לארסנל ומעידה בטורקיה אצל בשאקשהיר, המצב של האדומים בליגה לא כזה נורא כאשר היא במרחק חמש נקודות ומשחק חסר מהפסגה, ובאירופה השדים במצב מעולה להעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, כשתיקו מול ר.ב לייפציג בשבוע הבא יספיק לה.

למרות התוצאות המספקות יחסית, אין ספק שאולה גונאר סולשיאר ישמח מאוד לחיזוק, ובמיוחד בחוליית ההגנה. שמות כמו דאיו אופמקאנו וקאלידו קוליבלי נזרקו לאוויר לא פעם, אך הסיכוי שיעזבו את קבוצותיהם בינואר קלוש. לאור המצב, ה"מירור" האנגלי הציע לאד וודוורד חמישה שחקנים שיוכלו לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב באופן מיידי.

פאו טורס (23, ויאריאל)

השם הראשון שעלה הוא שמו של הבלם המבטיח של הצוללת הצהובה, אשר נחשב לאחד הבלמים הצעירים הטובים ביותר ב"לה ליגה" וקיבל את זימון הבכורה לנבחרת ספרד בשנה שעברה. למרות הסכום שיריבת מכבי ת"א צפויה לדרוש הוערך בכ-60 מיליון ליש"ט, הדיווחים בממלכה טוענים כי עסקה שתשלח את אריק באיי חזרה לוויאריאל, בה פרץ לתודעה לפני שעבר למנצ'סטר יונייטד בקיץ 2016.

פאו טורס. ישחק בקרוב לצד הארי מגווייר? | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

ג'וני אוואנס (32, לסטר סיטי)

השם הבא מוכר מאוד לאוהדי השדים האדומים. אוואנס, אשר גדל במנצ'סטר יונייטד ואף זכה איתה בשלוש אליפויות, כולל האחרונה של סר אלכס פרגוסון על הקווים. לאחר העזיבה של המנג'ר הסקוטי חלה דעיכה ביכולת של אוואנס והוא עזב לווסט ברומיץ', ובשנתיים האחרונות הוא מציג יכולת מרשימה מאוד במדי השועלים. אין ספק שפאו טורס מתאים הרבה יותר לחזק את הגנת האדומים, אך עסקה ריאלית יותר תחזיר את אוואנס למועדון בו גדל ולשתף פעולה פעם נוספת עם הארי מגווייר.

ג'וני אוואנס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ריקרדו פריירה (27, לסטר סיטי)

מלבד בלם, יונייטד זקוקים בדחיפות לחיזוק באגף ימין, כשאין בנמצא מחליף ראוי לארון וואן-ביסאקה שהחמיץ רק שני משחקים העונה. בקבוצה מבינים כי הוא לא יוכל להחזיק את הקו לבדו עד תום העונה, ולכן מי שיכול להתאים למועדון הוא הפורטוגלי בן ה-27, שרשם ארבעה שערים ובישל שלושה נוספים בכל המסגרות בעונה שעברה, עד שקרע את הרצועה הצולבת במרץ. שתי אפשרויות נוספות שהוצעו לחיזוק קו ימין, הם מקס ארונוס מנוריץ', ואמרסון רויאל המושאל לריאל בטיס מברצלונה.

פריירה. עשוי להחליף את וואן-ביסאקה | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

אדוארדו קמאבינגה (18, ראן)

אם סולשיאר יחפוץ לחזק את חוליית הקישור, הוא עשוי לפנות לכוכב ראן. מרכז השדה של יונייטד עבר טלטלות, כשפול פוגבה מתקשה להציג את היכולת המוכרת שלו, פרד מדי פעם מרשים כשהוא לא סופג מורחק. סקוט מקטומיניי הוא מבין השחקנים היציבים בסגל, אך מתקשה לבדו ואילו נמניה מאטיץ' כבר בן 32. נראה שדם חדש בהחלט יוכל לרענן את הקישור של אולה גונאר סולשיאר. קמאבינגה בן ה-18, שזכה השנה לזימון בכורה לנבחרת צרפת, ועל פי השמועות יעלה למנכ"ל אד וודוורד כ-45 מיליון ליש"ט, ועשוי להתברר כהשקעה חכמה לעתיד.

קמאבינגה. ייבחר במנצ'סטר יונייטד? | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

טיאגו אלמאדה (19, ולס סארספילד)

השם האחרון ברשימה הוא הכישרון הארגנטינאי בן ה-19, אשר כבש עד כה 12 שערים בכל המסגרות, אלמאדה צד את עיניהם של הסקאוטים האנגלים, כשזכה להתעניינות גם מהיריבה העירונית הגדולה, מנצ'סטר סיטי. למרות שהתחזקה בדוני ואן דה בייק, ואמאד דיאלו יגיע בינואר מאטאלנטה, המועדון אף פעם לא נרתע מלהחתים שחקנים פוטנציאליים גדולים ומבטיחים.

אלמאדה. יעזוב את ארגנטינה בינואר? | Juan Mabromata – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי