שער ובישול לדה בריינה ב-0:2 של מנצ'סטר סיטי על פולהאם

סגנית האלופה חיברה ניצחון שני רצוף והתקרבה לצמרת, הבלגי כיכב וסטרלינג כבש גם הוא. אברטון סיימה ב-1:1 מאכזב אצל ברנלי החלשה, למרות שקלברט-לווין שוב הבקיע והחזיר אותה מפיגור

קבוצות: ברנלי אברטון
(גודל טקסט)

במשך חמשת המחזורים הראשונים בפרמיירליג, אברטון הלהיבה את כולנו עם פתיחת עונה נהדרת ורצף ניצחונות מרשים, אך בתום המחזור ה-11 שנפתח היום (שבת) עם משחק החוץ של ה"טופיז" נגד ברנלי, נדמה שזו כבר היסטוריה רחוקה. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי המשיכה לדשדש והשיגה רק 1:1 מול היריבה החלשה, שנחשבת לאחת המועמדות המובילות לירידת ליגה. מאוחר יותר, מנצ'סטר סיטי גברה 0:2 על פולהאם והשיגה את ניצחונה השני ברציפות.

מנצ'סטר סיטי – פולהאם 0:2

סגנית האלופה ממשיכה לתקן את נזקי פתיחת העונה ובהתחשב בכך שעדיין יש לה משחק חסר, לא מן הנמנע שנראה אותה שוב ברביעייה העליונה בקרוב. קווין דה בריינה היה האדריכל בכיר בניצחון התכולים, כשבישל לראחים סטרלינג את השער הראשון בדקה השביעית והכפיל את היתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-16. סיטי תגיע במצב רוח מרומם לדרבי הגדול של מנצ'סטר, שיתקיים באולד טראפורד בשבת הבאה.

מנגד, שמחת הניצחון על לסטר לא החזיקה לפולהאם הרבה זמן. הקבוצה הלונדונית חזרה להפסיד ושקועה במקום ה-17 בטבלה. לצערה, גם ביום ראשון הבא הסיכוי שלה לנצח לא גבוה, שכן מחכה לה משחק ביתי נגד האלופה המכהנת ליברפול.

כוכב הניצחון של סיטי חוגגים | ALEX LIVESEY/POOL/AFP via Getty Images

ברנלי – אברטון 1:1

דומיניק קלברט-לווין הבקיע את שערו ה-11 העונה, בדקה ה-45, ושמר על מקומו בראש טבלת הכובשים בליגה האנגלית, כשהפעם הוא גם עזר למחוק פיגור מוקדם אליו נקלעה הקבוצה ממחוז מרסיסייד, אך זה הספיק לתיקו בלבד ובששת המחזורים האחרונים, אברטון הוסיפה למאזנה רק ארבע נקודות ובעקבות כך הידרדרה לאמצע הטבלה. לאנצ'לוטי ושחקניו כלל לא יהיה פשוט לצאת מהמשבר במחזור הבא, כי היריבה שלהם בעוד שבוע תהיה צ'לסי שתגיע להתארח בגודיסון פארק.

ברנלי, מבחינתה, יכולה להתנחם בנקודה שסחטה מיריבה שאיכותית ממנה בבירור, אם כי מצבה בטבלה עדיין רחוק מלהיות מעודד והיא נמצאת במקום הלפני אחרון. רובי בריידי העניק את היתרון לקבוצה של שון דייץ' כבר בדקה השלישית, בבעיטה מצוינת מחוץ לרחבה, אולם כאמור, זה לא הספיק על מנת להשיג ניצחון שני העונה. גם לברנלי יחכה אתגר לא קטן במחזור הבא, בו היא תצא למשחק חוץ נגד ארסנל.

רישארליסון | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי