פפ רשם את משחקו ה-700, באנגליה הופתעו: מדוע לא ביצע אף חילוף

הספרדי רשם ציון דרך ב-0:2 על פולהאם, כשלראשונה העונה סיטי ניצחה בשני משחקי ליגה רצופים. יש לו 507 ניצחונות ו-82 הפסדים. המאמן הסביר: "החבר'ה ששיחקו ינוחו ברביעי". עוד אמר: "המאבק צמוד, הצרות מאחורינו"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי חיברה אתמול (שבת) לראשונה העונה שני ניצחונות ליגה, מבלי לספוג, כאשר השיגה 0:2 ביתי על פולהאם ללא כל קושי. אמנם סגנית האלופה לא ציפתה לפתוח את העונה עם 18 נקודות בלבד מתוך 30 וזו פתיחת העונה החלשה ביותר שלהם מאז 2011/12, אך בקבוצה של פפ גווארדיולה שמחים להגיע במצב רוח טוב לדרבי הגדול נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שבת. מה שהעסיק את כלי התקשורת באנגליה הוא ניהול המשחק של פפ שבחר שלא לבצע אף חילוף.

זו הפעם הראשונה בקריירה שלו שפפ שומר על אותם 11 לאורך 90 דקות במשחק ליגה (מתוך 416), ובסיטי עצמה עברו כבר למעלה מ- 15 שנה מאז שזה קרה לאחרונה, במשחק גביע הליגה נגד צ'רלטון אתלטיק באפריל 2015. אם נחשיב את משחקיו כמאמן קבוצת המשנה של ברצלונה, הרי שהמשחק אתמול היה מיוחד עבור פפ שרשם ציון דרך עם 700 משחקים, 250 מהם כמאמן סיטי. הוא רשם 507 ניצחונות, 111 תוצאות תיקו ו-82 הפסדים, יחס שערים מרשים 544:1728.

פפ היה מרוצה: "יכולנו לכבוש עוד שערים אבל אני מוצא הרבה דברים חיוביים בשלושה-ארבעת המשחקים האחרונים. אני שמח מההופעה שלנו בפורטוגל בליגת האלופות, יצרנו הרבה מצבים. נמשיך להשתפר, זה ברור, אבל כרגע אנחנו מנצחים וזה מספיק. "אני שמח לחגוג 700 משחקים עם כל הקבוצות בהן הייתי, זה ציון דרך נפלא, וודאי שלא ציפיתי לכך. זכינו בהרבה תארים. הפסדתי מעט משחקים יחסית. אני הולך לאמן עוד 7000 משחקים ואז כנראה אפרוש (צחק)".

על מאבק האליפות: "בעונת הבכורה שלי צ'לסי שלטה ואז בשלוש השנים הבאות אלה היו ליברפול ואנחנו. לסטר הגיעה לכאן (לאיתיחאד), כבשה חמישה ואז הפסידה לפולהאם. בפרמיירליג כולן יכולות לנצח את כולן. הבטחנו את ההעפלה לשלב הבא בליגת האלופות וכעת נתמקד בליגה. נאבקנו בתחילת העונה מכל מיני סיבות, כעת חשוב לנו לשמור על האיתנות בהגנה. מאבק האליפות יהיה פתוח מאוד".

שלא במפתיע, המאמן יבצע רוטציות נרחבות במחזור הסיום בליגת האלופות נגד מארסיי: "החבר'ה ששיחקו היום לא ישחקו ברביעי. הם קיבלו 90 דקות ויוכלו להתרענן באמצע השבוע. כמובן שנכבד את מארסיי ואולימפיאקוס שמתמודדות על הליגה האירופית.

ג'ון סטונס: "אנחנו שמחים על הניצחון, שמרנו שוב על שער נקי וזה מראה את השיפור שלנו. זה מתחיל מלמעלה במגרש, עם הלחץ אחרי איבוד כדור. זה היה יום נהדר". הבלם פרגן לראחים סטרלינג שסחט את הפנדל ה-20 בקריירה שלו – יותר מכל אחד בפרמיירליג, ובהמשך כבש אחרי בישול של קוויין דה בריינה: "זה נהדר לראות אותו חוזר להבקיע, הוא עשה הכל".

סטרלינג ודה בריינה. אדריכלי הניצחון | ALEX LIVESEY/POOL/AFP via Getty Images

"סטרלינג ודה בריינה הניחו את היסודות לניצחון. השניים יכלו בקלות לסיים עם עוד ארבעה שערים יחד אבל אלפונס אראולה רשם הצלות נהדרות. בכל מקרה, סיטי מרימה את הראש ושומרת על שאיפותיה לזכות בתואר", נכתב ב-"BBC". "סטרלינג לקח פיקוד כשכבש אחרי פחות מחמש דקות וסיטי הרגישה בנוח לאורך כל המשחק וחזרה לצמרת", נכתב ב"דיילי מייל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי