עדיין שם: אברטון הנחילה לצ'לסי הפסד ראשון מאז ספטמבר

ה"טופיז" שבו למאבקי הצמרת אחרי 1:0 קטן על הבלוז. פנדל של סיגורדסון הכריע (22) בגודיסון פארק. הקבוצה של למפארד איבדה נקודות יקרות ועשויה לאבד את מקומה ברביעייה הראשונה. אנצ'לוטי רחוק ארבע נקודות מהפסגה

קבוצות: צ'לסי אברטון
(גודל טקסט)

לאחר הדרבי המאכזב של מנצ'סטר, קבוצה גדולה נוספת איבדה הערב (שבת) נקודות במחזור ה-12 בפרמיירליג, כאשר צ'לסי נכנעה 1:0 לאברטון ורשמה הפסד חיגה ראשון מאז ה-20 בספטמבר.

הקבוצה של פרנק למפארד רשמה בשבועות האחרונים כמה תוצאות נהדרות, כולל 0:4 על סביליה בליגת האלופות ו-1:3 ביתי על לידס, ובשלב מסוים היא גם הוליכה זמנית את הליגה.

במשחק הערב, שום דבר לא הלך לחוד של הבלוז. אוליבייה ז'ירו קיבל את המקום בחלק הקדמי לאור הכושר הנהדר שלו בשבועות האחרונים, קאי האברץ וטימו ורנר פתחו לצד הצרפתי, כאשר מייסון מאונט שיחק מתחתיו. בפועל, משחק ההתקפה של הקבוצה מלונדון היה אנמי מאוד, ויריבתה סיימה את המשחק עם איומים רבים יותר.

ניצחון חשוב לאברטון | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

כזכור, אברטון הייתה מבין הקבוצות הלוהטות ביותר בפתיחת העונה באנגליה, אך במשחקים האחרונים היא חוותה נפילה גדולה. בשני המשחקים האחרונים ה"טופיז" השיגו רק נקודה אחת, אבל הערב בביתה היא עשתה צעד גדול לעבר החזרה למאבקי הצמרת.

בסך הכל שער אחד הכריע את המשחק היום. כ-20 דקות משריקת הפתיחה דומיניק קאלברט-לווין הסתנן לרחבה של צ'לסי וניסה להגיע לכדור, השוער אדוארד מנדי הכשיל אותו בגסות והשופט הצביע מהר מאוד על הנקודה הלבנה. גילפי סיגורדסון האיסלנדי לקח אחריות על הבעיטה וכבש את שערו הראשון מאז המחזור ה-32 בעונה שעברה.

כעת, אחרי ההפסד, צ'לסי עשויה לאבד מחר את מקומה ב"טופ-4". למפארד יקווה לנצח את משחקו הבא כאשר הוא יתארח אצל וולבס (15.12). מנגד, אברטון רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום הראשון. במשחק הבא היא תתארח אצל לסטר סיטי (16.12).

למפארד. אכזבה גדולה של המנג'ר בסיום | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי