מנדי עקף את קפה, למפארד כעס אחרי תצוגת הנפל: "מגוחך"

הצרפתי העניק ליריבות בפרמיירליג יותר פנדלים מהשוער המושמץ. צ'לסי לא בעטה למסגרת החל מהדקה ה-28 ב-1:0 לאברטון, המנג'ר הבהיר שקבוצתו לא מועמדת לאליפות: "הסגל צעיר, אנחנו עוד לא שם"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

רצף המשחקים ללא הפסד של צ'לסי נעצר אמש (שבת) על 14, לאחר שהבלוז נכנעו 1:0 לאברטון בגודיסון פארק ונוצחו בפרמיירליג לראשונה אחרי תשעה מחזורים. אדוארד מנדי עקף את קפה במספר הפנדלים שהעניק ליריבות בפרמיירליג, כאשר הפעם הוא הכשיל את דומיניק קלברט-לווין בדקה ה-22 וגילפי סיגורדסון ניצל זאת כדי להבקיע את השער היחיד במשחק, מהנקודה הלבנה.

דווקא נגד הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שניצחה רק באחד משבעת המשחקים האחרונים עד לזה של אתמול, צ'לסי סיפקה תצוגת נפל: שלושה איומים למסגרת בסך הכל היו לה במשחק, כשהאחרון הגיע בדקה ה-28. הלונדונים לא איימו על השער פעם אחת במשך כל המחצית השנייה, למרות שעלו אליה בפיגור. מי שהיו חתומים על המצבים הבולטים היו בכלל שחקני ההגנה, קורט זומה וריס ג'יימס.

מעבר לכך, נתון נוסף שצריך להדאיג את המנג'ר פרנק למפארד, מספר כי ארבע הקבוצות שמנעו מצ'לסי להבקיע שערים העונה בליגה האנגלית הן ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ואברטון. המשמעות פשוטה: הבלוז לא טובים מספיק נגד הקבוצות הגדולות.

למפארד ניסה לנצל את ההזדמנות על מנת להנמיך את הציפיות מהקבוצה שלו, ואולי את להפחית את כמות הלחץ על שחקניו: "אנשים אומרים שאנחנו הולכים לזכות באליפות, שיש לנו את הסגל הכי טוב בליגה. זה מגוחך. כשמדברים על סגלים טובים, צריך להסתכל על הקבוצות שזכו באליפות בשנים האחרונות. הסגלים שלהן מלאים בחלוצים ושחקני כנף שכובשים 30-40 שערים בעונה, ומפוצצים בקשרים שזכו באליפויות רבות. לנו יש כמה, אבל הסגל צעיר והוא עוד לא שם", אמר המאמן.

"בעוד שנתיים או שלוש, אם עדיין אהיה כאן ויהיו לי שתי זכיות ברזומה ותשאלו אותי אם אנחנו מועמדים, אגיד שכן. כרגע, אנשים מעדיפים לדבר על הסגל שלנו", המשיך למפארד והשווה את השיח הנוכחי לזה שהיה אחרי תוצאות התיקו של קבוצתו לפני חודשיים: "אחרי ווסט ברומיץ' וסאות'המפטון מיהרו לומר שלא היינו מספיק טובים, חסרי תועלת, זבל. עכשיו יש לנו את הסגל הטוב ביותר בליגה ואנחנו הולכים לזכות באליפות. אנחנו כנראה איפשהו באמצע וזו המציאות".

מנג'ר צ'לסי סיכם בהתייחסות ליכולת: "לא היינו במיטבנו. 20 הדקות הראשונות היו המפתח, ראיתי את זה מגיע נגד קבוצה שהייתה נואשת לניצחון ויש לה יכולות להקשות עליך. הרמה שלנו בתקופה האחרונה לא מספיקה. הייתה לנו תקופה טובה והבחורים עייפים, זה היה מבחן גדול עבורנו ולא עברנו אותו, אבל נעשה זאת בעתיד".

ורנר מאוכזב. תצוגת נפל של צ'לסי | Peter Powell/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי