טוטנהאם סיימה ב-1:1 נגד קריסטל פאלאס, סאות'המפטון זמנית שלישית

התרנגולים ספגו בדקה ה-81 ואיבדו שתי נקודות יקרות בדרום לונדון. קיין כבש ראשון (23), שלופ איזן. הקדושים עלו ל"טופ-4" בפרמיירליג לאחר משחק נהדר נגד שפילד, אשר נותרה במקום האחרון ורשמה הפסד 11 העונה

(גודל טקסט)

לאחר הדרבי של מנצ'סטר, המחזור ה-12 בליגה האנגלית יינעל היום (ראשון) עם מספר משחקים שישפיעו על הצמרת. במוקד, טוטנהאם סיימה בתיקו 1:1 מאכזב עבורה נגד קריסטל פאלאס. במשחק המוקדם, סאות'המפטון ניצחה 0:3 שפילד יונייטד וטיפסה זמנית למקום השלישי.

קריסטל פאלאס – טוטנהאם 1:1

לאחר הניצחון על ארסנל בדרבי הלוהט של צפון לונדון, השחקנים של ז'וזה מוריניו קיוו להמשיך את הכושר הנהדר גם בדרום עיר הבירה האנגלית עם ניצחון על פאלאס, אך לצערם הם איבדו נקודות חשובות במאבק על המקום הראשון.

התרנגולים פתחו את המשחק עם הצמד הפורה ביותר בליגה – הארי קיין ויונג-מין סון – ופעם נוספת שני הכוכבים עשו את ההבדל במחצית הראשונה כאשר החלוץ האנגלי קיבל מסירה מחברו בדקה ה-23 והכניע את ויסנטה גואיטה ממרחק. למחצית השנייה נראה שטוטנהאם פשוט לא עלתה מחדרי ההלבשה, ועל כך היא שילמה ביוקר.

גואיטה העניק לפאלאס נקודה נגד טוטנהאם | GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images

בדקה ה-81 המגן ג'פרי שלופ ניצל הדיפה לא טובה של הוגו לוריס על קו השער ודחק את שער השוויון היקר של המארחת. גויאטה החזיר בגדול על הטעויות שעשה עם מספר הצלות בדקות הסיום והעניק לקבוצתו את הנקודה היקרה, אשר הקפיץ אותה עד למקום ה-11 בטבלה. טוטנהאם הייתה יכולה לאבד את המקום הראשון, אך זה היה אם קורה אם ליברפול הייתה מנצחת את פולהאם, במשחק שהסתיים ב-1:1. במחזור הבא החניכים של מוריניו ייפגשו את האלופה לקרב ישיר (16.12).

סאות'המפטון – שפילד יונייטד 0:3

סאות'המפטון חזרה במחזור שעבר לנצח עם מהפך מאוחר נגד ברייטון, והיום היא המשיכה את המומנטום בדרך ל"טופ-4" בפרמיירליג. הקדושים קיבלו משחק בהזמנה עבורם ופגשו את שפילד, נועלת הטבלה שטרם רשמה ניצחון העונה ובמאזנה יש נקודה אחת בלבד.

המארחת שלטה לגמרי במשחק במהלך המחצית הראשונה, ובדקה ה-34 היא גם מצאה את הרשת כאשר צ'ה אדאמס כבש מקרוב מול ארון ראמסדייל. שפילד ניסתה לחזור למשחק במהלך המחצית השנייה ואף הצליחה לייצר מספר התקפות מסוכנות, אך בדקה ה-62 סטיוארט ארמסטרונג הסקוטי הכפיל את היתרון, עם בעיטה שפגעה בדרך ברגלו של פיל ג'אגיילקה ושינתה את כיוון הכדור.

שחקני סאות'המפטון חוגגים | Naomi Baker/Getty Images

ההפסד ה-11 העונה של שפילד נחתם בדקה ה-83, כשניית'ן רדמונד ביצע דאבל-פס גדול עם אוריאול רומאו וכבש את השער השלישי במשחק, שלוש דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל. כשהיא זמנית במקום השלישי, סאות'המפטון תקווה לחבר ניצחון שלישי ברצף כשתתארח במחזור הבא אצל ארסנל (16.12). שפילד תנסה להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה כשתארח בביתה את מנצ'סטר יונייטד (17.12).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי