קבוצת תחתית: ארסנל הפסידה לברנלי. וארדי להט ב-0:3 של לסטר

התותחנים ספגו הפסד שלישי ברציפות, נכנעו 1:0 וממשיכים להתרסק. אובמיאנג כבש שער עצמי, ג'אקה הורחק אחרי שאחז בגרונו של ווסטווד. השועלים נצמדו לפסגה והביסו את ברייטון, החלוץ כבש ובישל פעמיים למדיסון

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 של הפרמיירליג הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני משחקים שהתקיימו במקביל, כאשר ארסנל המשיכה לאכזב והפסידה 1:0 לברנלי במשחק בו גרניט ג'אקה הורחק בגלל עבירה שלא קשורה לכדורגל. בנוסף, לסטר התקרבה לפסגה עם 0:3 חלק על ברייטון והצגה של ג'יימי וארדי וג'יימס מדיסון הנפלאים.

ארסנל – ברנלי 1:0

כבר אין מה להגיד על התותחנים, שפשוט לא מפסיקים לאכזב וספגו הפסד שלישי ברציפות. נראה שהלחץ גובר בצפון לונדון, ואחרי מחצית מאופסת, גרניט ג'אקה היה נראה עצבני מאוד וביצע עבירה במרכז השדה לאחריה אחז בגרונו של אשלי ווסטווד והורחק מיידית בכרטיס אדום ישיר.

בהמשך היו אלה הקטור ביירין ומוחמד אלנני שכמעט "זכו" בכרטיס אדום וארסנל נראתה פשוט מפורקת. בדקה ה-73 הגיע השער היחיד במשחק, והוא היה דווקא שער עצמי של פייר אמריק אובמיאנג. קפטן התותחנים ניסה להרחיק כדור קרן שנכנס לרחבה, אך לצערו נגח לתוך השער שלו והכריע את המשחק.

גרניט ג'אקה מקבל כרטיס אדום | Laurence Griffiths/Getty Images
פייר אמריק אובמיאנג מאוכזב | Laurence Griffiths/Getty Images
שחקני ברנלי חוגגים | Nick Potts/PA Images via Getty Images

לסטר – ברייטון 0:3 (צפו בתקציר)

השועלים לוהטים, חיברו ניצחון שני ברציפות, עלו למקום השלישי והתקרבו למרחק של נקודה אחת בלבד מטוטנהאם הראשונה וליברפול השנייה. מנגד, השחפים ספגו הפסד שני ברציפות. בדקה ה-27 הגיע ה-0:1, כאשר כדור רוחב שנכנס מהאגף הימני אל הרחבה נמסר לאחור על ידי ג'יימי וארדי הנפלא, וג'יימס מדיסון המשיך בנגיעה לרשת.

בדקה ה-41 וארדי בעצמו הכפיל עם סיומת בנגיעה מתוך הרחבה אחרי כדור רוחב שנכנס מהאגף הימני, והבליץ של החצי הראשון נמשך בדקה ה-44 עם השלישי. שוב וארדי בישל, ושוב למדיסון – ואיזה שער זה היה. החלוץ הוריד שוב כדור לקשר שמהצד הימני של הרחבה השתלט, עבר לרגל שמאל ושלח כדור מדהים אל בין החיבורים ולרשת.

ג'יימי וארדי חוגג | Ben Stansall/PA Images via Getty Images
ג'יימס מדיסון חוגג | Ben Stansall/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי