גווארדיולה התחכם: "למה לא הבקענו? כי הכדור לא נכנס לשער"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי חיפש תירוצים אחרי ה-1:1 המאכזב נגד ווסט ברומיץ' החלשה, אך הודה: "עם כל הכבוד אליה, זה משחק שהיינו חייבים לנצח". כל המספרים מפתיחת העונה החלשה של התכולים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ציינה אתמול (שלישי) במהלך המשחק נגד ווסט ברומיץ' את העובדה שהיא צברה 10 שעות רצופות של כדורגל ללא ספיגה. שלושה משחקים רצופים בפרמיירליג ועוד שלושה בליגת האלופות. השאלה היא אם מישהו היה מאמין שפחות מחמש דקות לאחר מכן, לא רק שהיא תספוג – אלא עוד יהיה זה שער עצמי של הבלם המוביל שלה, רובן דיאס, דווקא מול ווסט ברומיץ' החלשה בדרך ל-1:1 ביתי.

מנצ'סטר סיטי רושמת בפעם השלישית העונה שני משחקים רצופים בליגה ללא ניצחון ואחרי שאיבדה שתי נקודות יקרות גם נגד עולה חדשה אחרת, לידס יונייטד, פפ גווארדיולה ושחקניו רק במקום השישי ובמרחק חמש נקודות משתי המוליכות, ליברפול וטוטנהאם שייפגשו הערב (החל מ-21:50 בספורט2).

גווארדיולה העניק אתמול מנוחה לג'ון סטונס ועלה במרכז ההגנה עם ניית'ן אקה, ריאד מאחרז ופראן טורס כלל לא שותפו, פיל פודן זכה להזדמנות די נדירה בהרכב בפרמיירליג ואכזב וגם סרחיו אגוארו שב מפציעה ועלה לרבע השעה האחרונה, אולם התקשה להשפיע על המשחק. קווין דה בריינה היה היחיד שהצליח לייצר מצבי הבקעה לחבריו, אך גם הם היו מעט מדי ובעיקר מאוחר מדי – עמוק בתוספת הזמן הוא היה צריך לבשל לאילקאי גונדואן ולראחים סטרלינג, אבל שניהם נגחו מקרוב לרגליו של השוער סם ג'ונסטון במשחק נפלא.

דה בריינה. היחיד שייצר מצבים עבור סיטי | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images)

בסיום, נשאל גווארדיולה על כך שמנצ'סטר סיטי לא מצליחה להבקיע והתחכם: "אנחנו לא כובשים כי אנחנו צריכים לבעוט כדור אחד שייכנס לשער". סיטי כבר איבדה העונה 16 נקודות ב-12 מחזורים (חסר לה משחק), שזה כבר יותר נקודות ממה שהיא איבדה לכל אורך עונת האליפות ב-2017/18. היא גם כבשה העונה בליגה 18 שערים בלבד, ממוצע של שער למשחק, שהם 16 כיבושים פחות מאשר בעונה שעברה.

עוד אמר גווארדיולה על ההופעה אמש: "אם אנחנו רוצים להיות במקום הראשון, אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלה, עם כל הכבוד לווסט ברומיץ'. אנחנו מאוד מכבדים אותה, אבל יודעים שאנחנו חייבים לנצח. זה היה שבוע מאוד חשוב עבורנו, זה לא סוד, ואנחנו נצטרך לשחק מאוד טוב במשחק הבא נגד סאות'המפטון".

גווארדיולה, אגב, נצפה משתולל בתחילת תוספת הזמן וכשנשאל מה הייתה הסיבה לכך הבהיר: "שאלתי את השופט הרביעי איך זה שהוא מוסיף רק ארבע דקות. היו חילופים וגבריאל ז'סוס נפצע ורק הטיפול בו ארך שלוש דקות. ציפיתי ליותר זמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי